  • Data: 2010-11-07 22:38:45
    Temat: Odp: A gdyby tak nie posiadać kart?
    Od: "f" <f...@c...gh> szukaj wiadomości tego autora

    news:ib77nh$1qeg$1@opal.icpnet.pl...
    > tzn. że masz niewłaściwą kartę skoro musisz za nią płacić, mnie bank płaci
    > za to, że korzystam z jego kk ;-)

    Wiem, ze są ostatnio różne promocje, ale dawniej, gdy kartę dostalem tego
    nie było. Karta jest droga, ma duży limit i usługi dodatkowe. Za dwa
    miesiące rozglądał się będę intensywniej za innymi ofertami.
    Płaci użytkownikowi "wyższa kultura bankowości" , kolejni debiutanci i
    potencjalni bankruci, czy może jakieś "mamuty" ?
    Czas promocji niebawem się skończy? (Ileż można dokladać do interesu ?)