  • Data: 2010-11-07 16:50:43
    Temat: Re: A gdyby tak nie posiadać kart?
    Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystkie banki wprowadzają lub podwyższają opłaty za karty płatnicze.

    Ejże, jeszcze trochę banków z bezpłatnymi lub względnie bezpłatnymi
    debetówkami zostało.

    > A gdyby tak nie mieć żadnych kart oprócz kredytowej? Wypłacić gotówkę
    > raz w miesiącu w kasie, a gdzie się da płacić kredytową, w której łatwo
    > jest wyrobić limit darmowości i ma się wygodę darmowego kredytu?

    Są kredytówki i bez limitu darmowości.

    > Mnie bankomaty już się przejadły i unikam korzystania z nich. Są
    > niekiedy nawet dwa miesiące, kiedy z nich wogóle nie korzystam.

    W ostateczności można w ogóle z banków nie korzystać.

    Ergo - co kto lubi, na co kogo stać. Jeśli tak ci wygodnie - proszę
    bardzo. I chyba właśnie o to w tym wszystkim chodzi, żeby mieć wybór i
    móc postępować w sposób dla siebie najwygodniejszy.

    --
    Grzexs