    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <5a5fb4d0$0$666$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <5a6df092$0$1683$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...com>
    <5a6e0076$0$590$65785112@news.neostrada.pl>
    <p4l3ou$deh$1@node2.news.atman.pl>
    <5a6e1794$0$609$65785112@news.neostrada.pl>
    <p4l665$g0b$1@node2.news.atman.pl>
    <5a6e227b$0$587$65785112@news.neostrada.pl>
    <p4mja3$orn$1@node2.news.atman.pl>
    <p4moa2$qph$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <9...@4...net>
    <p4n37n$v04$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <jf5zykbvrz63$.1ix4rpgs2cvb$.dlg@40tude.net>
    <p4n4ub$97v$1@node2.news.atman.pl>
    <1rq7szs5r095e$.1h1fat6827sn8.dlg@40tude.net>
    <p4o5u9$90e$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: A bitcoin...
    Date: Tue, 30 Jan 2018 21:19:21 +0100

    dyskusyjnych:p4o5u9$90e$...@n...news.atman.pl...

    >Nie, nie szczegóły. To różnica tak zasadnicza jak między "ja to bym
    >za to dał XXXzł" a "ja za to dziś dałem XXXzł" - to pierwsze to tylko
    >gołosłowie, często nie mające poparcia w realiach.

    W warunkach typowej gieldy, gdzie jest wiele ofert sprzedazy i kupna,
    w zasadzie nie musi byc transakcji, wystarczy ze spread miedzy dwoma
    grupami maly.
    Bo wystarcza gotowosc do transakcji.

    Ale czasem sie zastanawiam na ile np cena ropy jest ustalana odgornie.
    Bo jesli taki Shell ma stacje benzynowe, rafinerie i szyby wydobywcze,
    to moze sobie cene ustalic jaką mu wygodniej :-)

    J.