  • Data: 2017-11-04 17:38:35
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 04 Nov 2017 16:46:47 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Nie, problem pojawia się na styku "wymiany BTC - cokolwiek innego".
    > Normalnie to pieniądze były tym, co izolowało poszczególnych uczestników
    > rynku. Wprowadzenie rozliczeń bezgotówkowych trochę zaburzyło tę
    > izolację, ale w dalszym ciągu grono osób (instytucji), które wiedziały
    > o transakcji, było małe. Np. nie było (nawet) centralnego urzędu
    > śledzącego itp. W przypadku BTC każdy ma dostęp do informacji
    > o wszystkich transakcjach.

    Wielu ludziom to nie przeszkadza. Bo co w tym zlego, ze pizze,
    komputer czy samochod kupilem.
    A tu nawet nie wiadomo co kupilem, portfele moga byc anonimowe wiec
    nie bardzo wiadomo u kogo czy kto kupil ...

    > Bitcoin transactions become 'confirmed' when miners accept to write them
    > in the Bitcoin blockchain. In general, the speed of confirmation depends

    I to zdanie mnie martwi - a co bedzie, jak sie minerowi znudzi ?

    > on the fee you attach to your transaction; miners prioritize transaction
    > that pay the highest fees.

    No to moze sie nie znudzi :-)

    > If you have made a transaction that is unconfirmed, you can:
    > - Wait for a long time. Eventually, your transaction will either
    > be confirmed or cancelled. This might take several days.
    >
    > Problem niepodważalności w pieniądzu elektronicznym nie jest trywialny,
    > w szczególności przy założeniu offlinowości. Ale w BTC to jest
    > rozwiązane "substandardowo".

    ludzie masowo czeki wykorzystuja, wczesniej weksle, i im nie
    przeszkadzalo. A teraz odroczone platnosci przelewem :-)

    J.