  • Data: 2017-11-04 19:25:09
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-11-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > w drobnej czesci jak rozumiem, bo inaczej ... czy nadzor zaakceptuje
    > ryzyko ?

    Ale o czym Ty mówisz? Ja piszę o tym, że pieniądz elektroniczny nie ma
    pokrycia w papierowym, ale też nie jest tak, że cały ma pokrycie
    w kredytach.

    > Hm, bank lokujacy w TFI ?

    Jak ja zainwestuję w TFI, to dostanę w zamian udziały.
    I mam udziały, które są warte X, które to X jest zmienne w czasie.
    Jak po roku owe X będzie większe o 50%, to pokrycie tego będzie
    wg Ciebie w gotówce, kredycie, czy czym?

    > Ale jest pokryty czym innym.
    > I tylko z rzadka nie jest i wtedy jest afera :-)
    >
    > A bitcoin ... nic za tym nie stoi :-)

    Stoją ludzie, którzy wpłacili konkretny pieniądz elektroniczny,
    albo i papierowy, "wykopali" i oczekują konkretnych $ za wsomnianą
    usługę. Stoją osoby które zamieniają pieniąc elektroniczny na zapisy
    o BTC. To nie jest tak, że to się wzięło z nikąd.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com