  • Data: 2017-11-04 19:19:34
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-11-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ale jak rozumiem, policja w razie potrzeby moze dojsc do tej gieldowej
    > transakcji, a tam sie juz sie normalne waluty pojawia, i to chyba w
    > bankowej postaci - wiec z nazwiskiem.

    Ale *skąd* ma wiedzieć, do *której* giełdy/kantoru/portfela ma się udać?
    No przecież nie ma (tak jak w przypadku banków) powiązania numeru konta
    BTC z konkrentym bankiem, żeby móc odpytać o to kto zacz.

    > Ale A pewnie zamienil na prawdziwe pieniadze, wiec jest slad na
    > gieldzie, i teraz tylko dotrzec kto mu przelal do portfela ...

    Ale jakim cudem Ty do tej giełdy trafisz? Jak nie ma takich "spisów
    kont".

    > Ale w portfelu te bitcoiny sie jakos znalazly, mialy poprzednich
    > wlascicieli ...

    No i co zo tego? Nie dojdziesz do tego, bo z transakcją nie ma
    przesyłanych danych uczestników. Jest tylko i wyłącznie adres
    BTC i kwota.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com