  • Data: 2017-11-04 18:09:03
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 04 Nov 2017 16:21:44 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Jasne, ale koszt jego wyprodukowania był mały w porównaniu do wartości.
    > I/lub tak czy owak był już poniesiony.
    > Gdyby koszt był praktycznie równy wartości, to pies z kulawą nogą itd.

    No nie, to byl jednak cenny kruszec, a nie pospolity.
    Poza tym wlasnie realna wartosc metalu byla zabezpieczeniem, bo
    inaczej by falszerze falszowali.

    Kwestia w tym, ze taka moneta umozliwia potem dzialanie gospodarki.
    gornik kupi chleb, piekarz make, mlynarz zboze, rolnik buty, szewc
    ubranie ..

    > Jeśli za przestępstwo uznamy to, że ktoś się wstydzi swoich zakupów,
    > to jestem skłonny się z tym zgodzić. Albo że np. ktoś właśnie sprzedał
    > dom i ma X milionów w gotówce, a jego córka kupiła coś w sklepiku
    > szkolnym przy ul. YYY w ZZZ.

    > Ale co dokładnie?

    Ze zapewnia anonimowosc i transakcji i posiadaczy..

    A ludzie wola przelewem, albo karta :-)

    J.