  • 11. Data: 2002-03-26 16:22:41
    Temat: Re: A AWS i UW rzadza zza grobu ?? :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy dla Ciebie RPP to to samo co RPP ? :-)

    Chyba chciales napisac NBP i RPP ??? :)

    > Rada wyprzedała banki ?

    Balcerowicz chce ostatecznej prywatyzacji reszty bankow....

    > A kto trafił ? Do Rady z nim :-)

    Cos mi sie zdaje, ze najblizszy byl.... nieee. Lepiej pozostawic rade taka
    jaka jest ;)

    > Demagogia.

    Ale, przestrzelic - przestrzelila z tym sie chyba nie spierasz?

    > To banki pożyczają a nie Rada.
    > Z czego banki mają "żyć".
    > Kto jak nie rząd "wymiata" ten kapitał poprzez emisję obligacji ?

    no jak nie maja z odsetek, to masz takie BPHPBK i inne banki - tna rowno
    klientow, zeby ladnie wygladalo.
    Tylko cos mi sie zdaje, ze to strategia krotkowzroczna...

    > A Inteligo daje 10 % :-))

    no nie ;) A Belkowe???

    > O fachmanach z SLDUP, na razie, nie mają okazji się wypowiadać w
    wyborach.

    No az tak nam zle zyczysz??? Bo gorzej to chyba byc nie moze (znaczy moze
    ale lepiej nie probujmy)

    > Historii nie zmienisz ale poznać powinienneś.

    Oczywiscie rzad Buzka i jego dzialania trzeba na karb przeszlosci polozyc???
    Jesli tak moze cofnijmy sie do 20 lecia miedzywojennego, ale co tam, moze do
    czasow po rozbiorze??? ;)

  • 12. Data: 2002-03-26 16:36:08
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Rozumiem, ze trzymamy sie liter prawa

    "Zgodnie z art. 12 Ustawy o NBP, Rada Polityki Pieniężnej:
    ustala corocznie założenia polityki pieniężnej i przedkłada je do wiadomości
    Sejmowi równocześnie z przedłożeniem przez Radę Ministrów projektu ustawy
    budżetowej,
    składa Sejmowi sprawozdanie z wykonania założeń polityki pieniężnej w ciągu 5
    miesięcy od zakończenia roku budżetowego,
    ustala wysokość stóp procentowych NBP,
    ustala zasady i stopy rezerwy obowiązkowej banków,
    określa górne granice zobowiązań wynikających z zaciągania przez NBP pożyczek i
    kredytów w zagranicznych instytucjach bankowych i finansowych,
    zatwierdza plan finansowy NBP oraz sprawozdanie z działalności NBP,
    przyjmuje roczne sprawozdanie finansowe NBP,
    ustala zasady operacji otwartego rynku. "

    Pozdrawiam
    Grzesiek

    PS
    Jak chce posluchac o polskich bankach i majatku narodowym to
    ide na wiec samoobrony

  • 13. Data: 2002-03-26 16:54:49
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Chyba chciales napisac NBP i RPP ??? :)

    na checiach sie skończyło :-))

    > Balcerowicz chce ostatecznej prywatyzacji reszty bankow....

    Być może zdaje sobie sprawę, że w państwowych rekach nie sprostają
    konkurencji
    i woli sprzedać, póki coś można za nie uzyskać.
    Ja tam do BGZ dopłacać nie mam ochoty.

    > Cos mi sie zdaje, ze najblizszy byl.... nieee. Lepiej pozostawic rade taka
    > jaka jest ;)

    :-)) min. Jerzy K.... ?

    > Ale, przestrzelic - przestrzelila z tym sie chyba nie spierasz?

    to nie powód, by twierdzić, że broni czegoś kosztem gospodarki.

    > no jak nie maja z odsetek, to masz takie BPHPBK i inne banki - tna rowno
    > klientow, zeby ladnie wygladalo.
    > Tylko cos mi sie zdaje, ze to strategia krotkowzroczna...

    "Biznes tu i teraz" jak mawia pewien Wodnik :-)

    > no nie ;) A Belkowe???

    Banki belkowego nie płacą

    > wyborach.

    > No az tak nam zle zyczysz??? Bo gorzej to chyba byc nie moze (znaczy moze
    > ale lepiej nie probujmy)

    Wprost przeciwnie. Będzie gorzej.
    Czerwone pijawki wkroczą np do warszawskich gmin.
    Zamiast TKM mamy TKCz.

    > Oczywiscie rzad Buzka i jego dzialania trzeba na karb przeszlosci
    polozyc???

    Wbrew pozorom tak.
    Przeciez nie Buzek wymyślił ZUS i system, który rujnuje kraj.
    A może Buzek jest autorem wyżu demograficznego ? :-)
    Nie Buzek powododował, że "chcemy do Unii" zamiast dawno w niej byc.
    4 lata to trochę za mało, mamy za sobą kilkadziesiąt lat "czerwonej
    okupacji".

    > Jesli tak moze cofnijmy sie do 20 lecia miedzywojennego, ale co tam, mo
    ze do
    > czasow po rozbiorze??? ;)

    Mamy jakieś długi z okresu II RP ?

    BAH

  • 14. Data: 2002-03-26 17:36:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > B) ja zbieram teraz na mieszkanie. Haruję po 12 godzin dziennie. Składam
    > grosz do grosza. I czego sie boję ?
    > - ze komuniści jak dawniej uwolnią inflację i przejedzą moje pieniądze.

    eeee - socjalisci, socjalisci - komunizmu to u nas nie bylo ;) nigdzie nie
    ma.

    No tak - ale zauwaz, ze inflacja inflacja, ale jak padnie wszystko wokolo -
    to lepiej jechac gdzies zza miedze niz tutaj siedziec...

  • 15. Data: 2002-03-26 17:38:27
    Od: Rom <r...@o...pl>

    AMRA wrote:
    > Czy uwazacie ze rozszerzenie skladu rady byloby naruszeniem jej
    > niezaleznosci?? ;)

    Wszystko to strasznie mądre ale:
    A) moja babcia przez 30 lat w PRL zbierała pieniądze w PKO. Biedaczka
    była dobra i naiwna. Jak myslicie ile dziś są warte jej oszczędności?
    - 9 PLN
    B) ja zbieram teraz na mieszkanie. Haruję po 12 godzin dziennie. Składam
    grosz do grosza. I czego sie boję ?
    - ze komuniści jak dawniej uwolnią inflację i przejedzą moje pieniądze.

    To tyle, jesli chodzi o subiektywną ocenę.
    Pozdrawiam
    ROM

  • 16. Data: 2002-03-26 19:53:46
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com>
    napisał w wiadomości
    > eeee - socjalisci, socjalisci - komunizmu to u
    nas nie bylo ;) nigdzie nie
    > ma.

    Owszem, nigdy nie było, jedank utrzymywanie
    (popieranie, wspieranie, finasowanie) tego co
    nazywano "socjalizmem" i "komunizmem" przez tyle
    lat kosztowało baaaardzo dużo, nie tylko w sferze
    materialnej.

    Sark

  • 17. Data: 2002-03-26 20:21:27
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "J.Trzeciak" napisał w wiadomości ...

> [...]
    > skompromitowanej teorii ekonomicznej.
    > Mają ono wielu popleczników w MFW, którzy podobnie jak oni, wielokrotnie
    > mylili się
    > w swoich diagnozach i prognozach (np. Rosja i Argentyna).
    > Działania rządu oceniam jako zbyt delikatne, a stanowisko SLD jako mogące
    > doprowadzić do
    > niepowodzenia naprawy naszej gospodarki.
    > Zadziwiające jest również stanowisko Prezydenta RP. Obecna Konstytucja nie
    > jest wartością tak wielką, aby było
    > warto dla niej poświęcić szansę na poprawę naszego bytu.

    O ku..., jakbym byl na wiecu. Ku czci. Nie.
    Raczej przeciwko.

  • 18. Data: 2002-03-26 20:24:54
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Wdziecznie sie z Toba rozmawia, a wiec:.

    > eeee - socjalisci, socjalisci - komunizmu to u nas nie bylo ;) nigdzie nie
    > ma.

    A Korea? Północna, oczywiście..

    > No tak - ale zauwaz, ze inflacja inflacja, ale jak padnie wszystko
    wokolo -
    > to lepiej jechac gdzies zza miedze niz tutaj siedziec...

    Proponuje na wschód. (Białoruś jest tu idealna).

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2002-03-26 20:32:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A Korea? Północna, oczywiście..

    To cos namieszali Ci w glowie, jelsi to podajesz za przyklad.
    Jak najbardziej socjalizm a i to nie ten przez Marksa opisany ;)

  • 20. Data: 2002-03-26 20:37:25
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > To cos namieszali Ci w glowie, jelsi to podajesz za przyklad.
    > Jak najbardziej socjalizm a i to nie ten przez Marksa opisany ;)

    To juz w socjalizmie pieniadze nie sa potrzebne??