  • 11. Data: 2018-05-31 16:38:15
    Temat: Re: 9 groszy
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 31.05.2018 o 12:25, Kris pisze:
    Problem banku
    > Problem w sumie żaden bo na rachunek techniczny przeleją po okresie wypowiedzenia i
    będa czekać az zadysponujesz co z tym zrobić
    > Bank nie moze odmówić zamknięcia konta nawet jak masz tam jakies zległe opłaty
    > Konto zamknąć muszą a zaległosci sobie mogą ew windykować

    A jednak.. ten akurat Bank nie mógł zamknąć konta, póki nie podałem mu
    innego. I dlatego między innymi zamknąłem ten bank,

  • 12. Data: 2018-05-31 18:16:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 maja 2018 16:38:13 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:

    > A jednak.. ten akurat Bank nie mógł zamknąć konta, póki nie podałem mu
    > innego.
    Mógł a nawet musiał. Żadnej łaski nie robił
    W takich przypadkach nie wdaje sie w dyskusje z pracownikami tylko wysyła/dostarcza
    pismo/meila z wypowiedzeniem umowy i czeka na zamkniecie rachunku

    >I dlatego między innymi zamknąłem ten bank,

    Klienci głosują nogami;)

  • 13. Data: 2018-06-01 01:19:50
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Borneq" <b...@a...hidden.pl> napisał w wiadomości

    > To co ma zrobić z tymi 9 groszami?
    > Nie dało się zrzec, kasa mi nie chciała wypłacić...

    Dlaczego? Religia im zabrania? Czyżby walka z gtówką doprowadziła do tego,
    że w bankach
    już nie mają?

    Kiedyś w PEKAO SA usłyszałem:
    -Nie możemy zamknąć rach. bieżącego jeżeli karta zostaje (karta miała
    przypisany własny
    rachunek, używanie płatne raz na rok) bo teraz weszły przepisy, że musimy
    zwracać część
    opłaty proporcjonalną do niewykorzystanego czasu. I nie będzie już konta na
    które bedziemy
    mogli tę resztę przelać.
    -To przed zamknięciem zwrócicie na konto karty i wypłaci się w kasie.
    -No ale zamykanie nie wiadomo dokładnie ile potrwa więc w chwili złożenia
    wniosku nie
    będzie jeszcze wiadomo ile dokładnie do zwrotu...

    Arek

  • 14. Data: 2018-06-01 08:24:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
    >Mógł a nawet musiał. Żadnej łaski nie robił
    >W takich przypadkach nie wdaje sie w dyskusje z pracownikami tylko
    >wysyła/dostarcza pismo/meila z wypowiedzeniem umowy i czeka na
    >zamkniecie rachunku

    A oni rownie bezdyskusyjnie odpisza "uprzejmie prosimy o uzupelnienie
    wniosku o obowiazkowy nr rachuku do przelania salda rachunku".

    >Klienci głosują nogami;)

    Najpierw zamknal, a potem dowiedzial sie dlaczego ?

    J.

  • 15. Data: 2018-06-01 09:47:06
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-01 o 08:24, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A oni rownie bezdyskusyjnie odpisza "uprzejmie prosimy o uzupelnienie
    > wniosku o obowiazkowy nr rachuku do przelania salda rachunku".

    To nie jest wniosek.
    To jest _wypowiedzenie_ czyli _jednostronne_ oświadczenie woli i nie
    podlega jakimś ograniczeniom.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2018-06-04 13:17:27
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Mogłeś podać nr konta Caritasu.

    -----
    > było na nim 9 groszy, kasa nie mogła ich zwrócić, nie mogłem się także ich zrzec,
    potrzebne było podanie mojego innego konta.

  • 17. Data: 2018-06-04 22:20:55
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-05-31 01:28, Animka pisze:

    > Oraz z dowodem osobistym. Wypłacą Ci od ręki albo przeksięgują.

    Nie no. Poszedł do banku bez dowodu likwidować rachunek jakiegoś tam
    Borneqa...

    K.

  • 18. Data: 2018-06-05 10:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Borneq b...@a...hidden.pl ...

    > Poszedłem do siedziby ING banku by zlikwidować konto firmowe.
    > Był problem, było na nim 9 groszy, kasa nie mogła ich zwrócić, nie
    > mogłem się także ich zrzec, potrzebne było podanie mojego innego konta.
    > Tu był problem, bo musiałbym jechać do domu i tego samego dnia wrócić.
    > Na szczęście po wyjściu z banku przypomniałem sobie że miałem cudem w
    > portfelu wydrukowany numer konta, który miesiące temu był potrzebny do
    > innych rzeczy.

    Wzruszyła mnie twoja historia :)))
    Nie masz smartfona zeby sobie sprawdzic nr rachunku?
    Nie masz telefonu zeby zadzwonic do banku i otrzymac nr rachunku?
    Mogłes podac nr rachunku jakiejs fundacji na szybko...
    Wreszcie - nie mogli ci wypłacic do reki?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 19. Data: 2018-06-06 09:33:11
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-05 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Borneq b...@a...hidden.pl ...

    > Wreszcie - nie mogli ci wypłacic do reki?

    :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 20. Data: 2018-06-07 13:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    >:D

    Wiesz, takie zdanie bez wytłumaczenia to tak jakby powiedziec: dupa.
    Co - nie mieli 9gr w kasie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."