  • 21. Data: 2018-06-09 11:15:32
    Temat: Re: 9 groszy
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-07 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Wiesz, takie zdanie bez wytłumaczenia to tak jakby powiedziec: dupa.
    > Co - nie mieli 9gr w kasie?

    "Nie dało się zrzec, kasa mi nie chciała wypłacić..."
    https://groups.google.com/d/msg/pl.biznes.banki/C3fq
    BcelOpE/1r2Orj1TAQAJ
    :D
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 22. Data: 2018-06-10 09:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > "Nie dało się zrzec, kasa mi nie chciała wypłacić..."

    Bo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 23. Data: 2018-06-10 11:55:55

    W dniu 2018-06-10 o 09:59, Budzik pisze:
    > Bo?

    Bo mają procedury, bo im się nie chce, bo wypłata statystycznie kosztuje
    1,50 bo... a na końcu "nie mamy pańskiego płaszcza"

    Bo bankom za dużo wolno. To takie ogólne ale nadal prawdziwe

    UE i działacze praw człowieka powinny się zająć tym łamaniem
    podstawowych praw człowieka jak już zajmują się głupotami :-)