  • 1. Data: 2018-05-30 15:11:03
    Temat: 9 groszy
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Poszedłem do siedziby ING banku by zlikwidować konto firmowe.
    Był problem, było na nim 9 groszy, kasa nie mogła ich zwrócić, nie
    mogłem się także ich zrzec, potrzebne było podanie mojego innego konta.
    Tu był problem, bo musiałbym jechać do domu i tego samego dnia wrócić.
    Na szczęście po wyjściu z banku przypomniałem sobie że miałem cudem w
    portfelu wydrukowany numer konta, który miesiące temu był potrzebny do
    innych rzeczy.

  • 2. Data: 2018-05-30 15:46:51
    Temat: Re: 9 groszy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 maja 2018 15:11:04 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:
> [...]
    > Na szczęście po wyjściu z banku przypomniałem sobie że miałem cudem w
    > portfelu wydrukowany numer konta, który miesiące temu był potrzebny do

    Wydumany problem
    Składasz wypowiedzenie umowy rachunku i nie masz obowiązku podawać żadnych nr kont a
    bank nie może odmówić zamknięcia rachunku

  • 3. Data: 2018-05-30 16:43:39
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 30.05.2018 o 15:46, Kris pisze:
    > Wydumany problem
    > Składasz wypowiedzenie umowy rachunku i nie masz obowiązku podawać żadnych nr kont
    a bank nie może odmówić zamknięcia rachunku

    To co ma zrobić z tymi 9 groszami?
    Nie dało się zrzec, kasa mi nie chciała wypłacić...

  • 4. Data: 2018-05-30 17:38:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jeśli Kris ma rację - ale mógłby podać jakiś konkretny przepis, bo OIDP to widywałem
    w regulaminach banków wymóg wyzerowania rachunku przed zamknięciem - to masz podstawę
    do reklamacji.
    Szczególnie, jeśli np. za ten "przedzamknięciowy" przelew coś policzą - to w końcu
    przelew zlecony w oddziale, rzadko są darmowe.
    A te 9gr mogły pójść na rachunek techniczny oddziału.
    W pekao tak ponad 10 lat leżało moje 20$, jak mi zamknęli bez pytania rachunek.
    Ciekawe, ile lat muszą tak leżeć, zanim bank je sobie przywłaszczy?
    I musi je przez ten czas w raportach wykazywać - księgowość musi się zgadzać co do
    grosza.
    Podobno w tepsie (?) na Koszykowej (?) jest w piwnicy zabetonowana (kawałek wystaje)
    koparka - i przez to jest na stanie. I jak jest spis z natury, to trzeba tam pójść i
    numerek inwentarzowy z tabliczki spisać...

  • 5. Data: 2018-05-30 20:32:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-05-30 o 16:43, Borneq pisze:

    > To co ma zrobić z tymi 9 groszami?
    > Nie dało się zrzec, kasa mi nie chciała wypłacić...

    Jakaś niekumata obsługa w banku.
    Można było coś wymyślić.
    Kiedyś jak zamykałem firmowe w żubrze, to chyba w wewn przepisach banku
    był zapis, że jak zostaje kwota rzędu 20 czy 25 zł, to na cele charytatywne
    można puścić, żeby wyzerować.

  • 6. Data: 2018-05-30 22:35:55
    Od: david <d...@g...com>

    W dniu środa, 30 maja 2018 16:43:39 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:
    kont a bank nie może odmówić zamknięcia rachunku

    > To co ma zrobić z tymi 9 groszami?
    > Nie dało się zrzec, kasa mi nie chciała wypłacić...

    Przeksięgowują na rachunek techniczny banku, informują o tym i czekają aż się
    zgłosisz z nr konta do przeksięgowania.

  • 7. Data: 2018-05-31 01:28:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-30 o 22:35, david pisze:

    > Przeksięgowują na rachunek techniczny banku, informują o tym i
    > czekają aż się zgłosisz z nr konta do przeksięgowania.

    Oraz z dowodem osobistym. Wypłacą Ci od ręki albo przeksięgują.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-05-31 07:58:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 May 2018 20:32:35 +0200, cef napisał(a):

    > Jakaś niekumata obsługa w banku.
    > Można było coś wymyślić.

    Jesli Kris ma racje, to nie trzeba bylo nic wymyslac :-)

    A jak wymyslac .... prosze nam wplacic 4,91, to 5,00 bedziemy mogli
    wyplaci. Ale to jutro, bo ksiegujemy wplate 1 dzien :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-05-31 12:25:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    kont a bank nie może odmówić zamknięcia rachunku

    > To co ma zrobić z tymi 9 groszami?
    > Nie dało się zrzec, kasa mi nie chciała wypłacić...

    Problem banku
    Problem w sumie żaden bo na rachunek techniczny przeleją po okresie wypowiedzenia i
    będa czekać az zadysponujesz co z tym zrobić
    Bank nie moze odmówić zamknięcia konta nawet jak masz tam jakies zległe opłaty
    Konto zamknąć muszą a zaległosci sobie mogą ew windykować

  • 10. Data: 2018-05-31 13:04:49

    K... mać.
    Wy to wszystko serio piszecie?
    Tak wygląda bankowość w XXI wieku?