eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego › Re: 600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego
  • Data: 2018-01-26 13:52:01
    Temat: Re: 600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 13:21:54 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Oszczędzić, wydać, zarobić, żebrać - w ogóle nie znasz znaczenia tych
    > słów...
    Ja pewnie jakiś dziwny jestem ale uważam ze jak ktoś mi swiadczy usługi to niczym
    dziwnym nie jest że trzeba za nie zapłacić
    Skoro są instytucje co np KK obsługują za darmo- ok komu pasują te warunki ten
    korzysta
    Jeśli City chce 5zł(?) miesięcznie to albo się zgadzam i płace albo idę tam gdzie
    jest za darmo.
    Dzwonienie do Banku i zebranie o likwidację kilku złotowej opłaty mnie dziwi i
    niesmak wywołuje delikatnie mówiąc
    W sklepie chleb kosztuje ok 2zł- spróbować można "umiejętnym narzekaniem" poprosić o
    darmowy bochenek.
    W sumie nic mi do tego, ja tak nie robię ale swoje zdanie mieć mogę.