  • 1. Data: 2018-01-25 17:10:46
    Temat: 600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Mocny zestaw promocji od banku Citi Handlowy. 600 zł w formie 5% moneyback za
    transakcje kartą wydaną do konta Citi Priority oraz voucher za wyrobienie karty
    kredytowej (do wyboru 300 zł do Biedronki lub 400 zł na Allegro).

    Karta debetowa, przelewy, wpłaty we wpłatomatach Euronetu oraz wypłaty ze wszystkich
    bankomatów są bezwarunkowo darmowe. Prowadzenie konta jest za free w przypadku gdy
    suma wpływów na konto wyniesie min. 5000 zł (jeden przelew lub np 5 x 1000 zł).

    Analiza promocji u mnie na blogu:
    http://jakdorobic.com/citi-handlowy-600-zl-premii-z-
    kontem-citi-priority-oraz-300-zl-lub-400-zl-w-promoc
    jach-darmowej-karty-kredytowej-citi-simplicity/

  • 2. Data: 2018-01-25 18:57:58
    Od: z <...@...pl>

  • 3. Data: 2018-01-25 18:59:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-25 o 17:10, jakdorobic.com pisze:
    gdy suma wpływów na konto wyniesie min. 5000 zł (jeden przelew lub np 5
    x 1000 zł).

    Takie przelewy to można sobie tak po prostu robić czy musi to być
    wypłata od pracodawcy?

  • 4. Data: 2018-01-25 21:53:12
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 25 Jan 2018 18:59:52 +0100, z napisał(a):

> [...]
    > x 1000 zł).
    >
    > Takie przelewy to można sobie tak po prostu robić czy musi to być

    Możesz sobie przelewać jeden tysiąc z drugiego konta w innym banku w tą i z
    powrotem. Suma przelewów przychodzących ma osiągnąć 5000 i tyle. Skąd te
    przelewy nie ma znaczenia.

    p.s. dziś Citi Handlowy uruchomił dostęp do Android Pay - można podpinać
    karty kredytowe i karty do konta. Sprawdzałem, działa super! Chyba plastiki
    zdeponuję w skrytce bankowej - nie ma sensu ich nosić przy tyłku i kusić
    losu :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2018-01-26 07:33:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-25 o 21:53, P.B. pisze:
    > Możesz sobie przelewać jeden tysiąc z drugiego konta w innym banku w tą i z
    > powrotem. Suma przelewów przychodzących ma osiągnąć 5000 i tyle. Skąd te
    > przelewy nie ma znaczenia.

    Ale to głupie NIE? :-)

> [...]
    > zdeponuję w skrytce bankowej - nie ma sensu ich nosić przy tyłku i kusić

    Pieniądze w telefonie i jeszcze z Androidem?
    Toż to prowizoryczny system pisany przez prowizorycznych programistów
    dla rozwydrzonej gimbazy :-)

    A tu jeszcze dochodzą błędy w procesorach... i masowe włamy na konta
    pocztowe.

    Ja bym się bał. Może dlatego że z komputerami pracuję ze 20 lat ;-)

  • 6. Data: 2018-01-26 09:03:34
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-01-26 o 07:33, z pisze:

    > Ale to głupie NIE? :-)

    Chyba kiedyś wymagali, aby to było od pracodawcy, ale bankowi zależy na
    liczbie klientów i zmienili.
    Zakładający konto z założeniem przelewania w kółko aby wyrobić wymagany
    limit to jakiś margines.
    Jak kiedyś zapomni to za konto zapłaci.
    Zdobyty klient to zdobyty klient - jak będzie go stać to nie będzie mu
    się chciało przelewać w te i we wte i będzie osad na koncie.
    > A tu jeszcze dochodzą błędy w procesorach... i masowe włamy na konta
    > pocztowe.
    >
    > Ja bym się bał. Może dlatego że z komputerami pracuję ze 20 lat ;-)

    Ja bym się chyba jeszcze bardziej bał - nie korzystam w ogóle z
    bankowości mobilnej bo nie pasuje mi, że SMS-y przychodzą na to samo
    urządzenie z którego komunikuję się z bankiem.
    Wychodzi na to, że poziom strachu jest monotonicznie zależny od czasu
    pracy z komputerami (nie piszę liniowo, bo to zbyt daleko idący
    wniosek). Mój profesor wrócił z USA chyba w 85 lub 86 roku i przywiózł
    Commodore 64 i miał wizję, że z jego pomocą zrobię komputerowe
    rozumienie mowy :-)
    P.G.

  • 7. Data: 2018-01-26 11:51:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-26 o 09:03, Piotr Gałka pisze:

    > Ja bym się chyba jeszcze bardziej bał - nie korzystam w ogóle z
    > bankowości mobilnej bo nie pasuje mi, że SMS-y przychodzą na to samo
    > urządzenie z którego komunikuję się z bankiem.

    Mam to samo. Mobilnie to sobie sprawdzam stan konta i to niechętnie z
    androida.

  • 8. Data: 2018-01-26 13:13:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Citek ma różne podejścia w stosunku do KK i do kont.

    Z KK sporo da się załatwić umiejętnym narzekaniem:
    - darmową kartę - jak zadzwoniłem 3 lata temu i powiedziałem, że zamiast 200zł premii
    wolałbym darmową kartę, to z razu nie można było, ale miesiąc później sami zadzwonili
    z propozycją darmowej gold,
    - wymianę gold na platynę - bezpłatną (w TOiP 30zł) i z zachowaniem darmowości,
    - wymianę z mc na visę - koszty j.w. - choć sami bez pytania wymieniają ludziom przy
    wznowieniu visy (oprócz tych cobrandów z bp) na mc,
    - 100zł jako rekompensatę za to, że wprowadzili opłatę za naklejkę - mimo, że
    naklejka ubita.

    Zaś z kontem jest fatal - testowałem to wiosną, i mimo, że w promocji dali 300zł i
    nie mieli zysku z tego, że trzymałem u nich 30k dla darmowości citi priority - bo
    dali lokatę na 2%, a ich normalne oprocentowanie depozytów jest poniżej 1% - i ta
    różnica 1pp od 30k daje dokładnie tyle, ile opłata roczna z citi priority (12*25zł -
    teraz już 12*30zł) - to potem nie dali się namówić, żeby dać mi spokój z tym
    ping-pongiem na 5k (bo KK oczywiście mam) i konto jednak zamknęli, choć dzwonili
    pytać, co mogą zrobić, by nie zamykać.

    Aha, obecnie citek z simplicity nie jest jedyną na rynku ofertą darmowej KK - jest
    jeszcze promocja w żabie (bzwbk), jedyne warunki to zamówienie przez telefon (uwaga -
    nie przez net!) i zrobienie 10 transakcji w 3 miesiące - a darmową można mieć i mc
    world (z ubezpieczeniem podróżnym i programem priceless specials, koszt transakcji
    zagranicznych ok. 3%) a nawet platynę (choć tu wymagają bodajże 10k wpływów) z
    priority pass i ubezpieczeniem. Jedyny mały minus to 15zł za wznowienie karty po 4
    latach.
    Ale trzeba przyznać, że citek wciąż jako jedyny do bezpłatnej KK (ale "gołej", bez
    ubezpiezpieczeń itp.) dopłaca na start, choć moneybacki/nagrody już gorsze niż w
    zeszłym roku - ale też uprościli warunki utrzymania.
    Kończą się też niestety polecania - dla KK skończyło się z końcem roku, dla konta
    skończy się z końcem stycznia.

  • 9. Data: 2018-01-26 13:18:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 13:13:11 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Citek ma różne podejścia w stosunku do KK i do kont.
    >
    > Z KK sporo da się załatwić umiejętnym narzekaniem:
    Nas ulicy też byś żebrał o 5zł miesięcznie?
    Ok, żebranina przez telefon o anulowanie 5zł miesięcznie może mniej widowiskowa jak
    stanie na ulicy z kapeluszem

  • 10. Data: 2018-01-26 13:21:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-26 o 13:18, Kris pisze:

    > Nas ulicy też byś żebrał o 5zł miesięcznie?
    > Ok, żebranina przez telefon o anulowanie 5zł miesięcznie może mniej widowiskowa jak
    stanie na ulicy z kapeluszem

    Oszczędzić, wydać, zarobić, żebrać - w ogóle nie znasz znaczenia tych
    słów...

    --
    Liwiusz