  • Data: 2013-04-03 18:47:30
    Temat: Re: 60% kary za złożenie oszczędności w Banku
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a) w wiadomości: ...
    >W dniu 01.04.2013 20:54, Michal Tyrala pisze:
    >Jedno jest tylko pewne na tym świecie - że nie ma nic pewnego. A nawet i
    >co do tego nie jestem całkiem pewien ;)

    Wg klasyka: "Nie ma nic pewnego na tym świecie oprócz śmierci i podatków".
    Benjamin Franklin.

    Ale żeby kradzież zuchwałą nazywać podatkiem?
    Ciekawostka: konta zostały zablokowane jeszcze przed pierwszą próbą
    wprowadznia konfiskaty (nieudaną - nikt nie zagłosował "za"). Tymczasem
    organa już zaczęły de facto wykonywać czynności PRZED wprowadzeniem
    w życie przepisów. To jest sprzeczne z prawem nawet w przypadku przyjęcia
    ustawy za pierwdzym razem.

    "Nie ma takiego okrucieństwa ani takiej niegodziwości, której nie
    popełniłby skądinąd łagodny i liberalny rząd, kiedy zabraknie mu pieniędzy."
    Alexis de Tocqueville

    Chyba wszystko już kiedyś zostało powiedziane...
    Arek