  • 1. Data: 2010-07-07 15:36:07
    Temat: 6,15 optymalna of
    Od: "combek" <k...@o...eu>

    Dzisiaj miła pani z OF zaproponowała mi kartę Keep it simple z limitem wysokim,
    jako że posiadam lokaty optymalne.Nie posiadam żadnej karty kredytowej a
    spełnienie wymogów nie sprawi żadnych trudności natomiast skok z 5,65 na 6,15 i
    to dla lokat 6 mies to już warto ale są pytania do tych co to sprawdzili w praktyce
    czy przy lokacie 15tys nie bedzie zaskoku na belkę, czy to oprocentowanie
    dotyczy wszystkich lokat przez cały okres lokowania i oczywiście jakie
    ewentualne haczyki a tak ogólnie czy to warto mieć bez zbędnego ryzyka powiedzmy
    przez proponowane 3 lata

  • 2. Data: 2010-07-07 17:39:23
    Temat: Re: 6,15 optymalna of
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent combek nadaje:

    > natomiast skok z 5,65 na 6,15 i
    > to dla lokat 6 mies to już warto

    Te 37 zł zarobisz sobie przez pół roku bez problemu, wszędzie ;-)

    > sprawdzili w praktyce czy przy lokacie 15tys nie bedzie zaskoku

    Nie będzie.

    > belkę, czy to oprocentowanie
    > dotyczy wszystkich lokat przez cały okres lokowania

    dotyczy to jednej lokaty którą wskażesz

    > ewentualne haczyki a tak ogólnie czy to warto mieć bez zbędnego
    > ryzyka powiedzmy przez proponowane 3 lata

    Jeśli potrzebujesz karty to warto a jeśli nie to nie.

  • 3. Data: 2010-07-07 17:39:51
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-07-07 17:36, combek pisze:
> [...]
    > ewentualne haczyki a tak ogólnie czy to warto mieć bez zbędnego ryzyka powiedzmy

    To dotyczy jednej lokaty.
    Radzę się zapoznać z regulaminem tej promocji, zwłaszcza z warunkami na
    uzyskanie tego bonusowego oprocentowania.

  • 4. Data: 2010-07-07 19:03:03
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

> [...]
    > ewentualne haczyki a tak ogólnie czy to warto mieć bez zbędnego ryzyka powiedzmy

    Karta - jak każda inna (bez opłaty za wydanie, ale też i bez cashback'u).
    Lokata: promocja obejmuje jedną lokatę, 13900zł max. Belka nie chyci. Na
    rok te 0,5% różnicy da Ci dodatkowo 69.5 zł "za nic". Dlaczego nie
    zrobić dobrze oprocentowanej lokaty na rok, skoro wszyscy obniżają %depo?

    Warunkiem +0.5% jest dokonanie 5 transakcji kartą po wskazaniu
    (założeniu i wskazaniu) tej lokaty.

    Moim zdaniem warto. Ja wziąłem, jako drugą moją KK, bardziej "rezerwową".

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 5. Data: 2010-07-07 19:14:59
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości

    > Nie będzie.

    Umiesz liczyć? Jasne że wskoczy w Belkę.
    15000*6,15% / 365 = 2,53 złotego.
    Wskakuje w Belkę od pierwszego dnia lokaty.

    wiatrak

  • 6. Data: 2010-07-07 19:51:16
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    wiatrak <w...@y...pl> napisał(a):

    > Umiesz liczyć? Jasne że wskoczy w Belkę.
    > 15000*6,15% / 365 = 2,53 złotego.
    > Wskakuje w Belkę od pierwszego dnia lokaty.

    Tylko teoretycznie. Jak wskaże lokatę 15 K PLN, to ją podzielą na dwie.
    Jedyne o czym trzeba pamiętać to moment wskazania lokaty w stosunku do
    momentu wykonania transakcji. Jest w regulaminie.

    TOP

  • 7. Data: 2010-07-07 20:05:10
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-07-07 21:14, wiatrak pisze:

    > Umiesz liczyć? Jasne że wskoczy w Belkę.
    > 15000*6,15% / 365 = 2,53 złotego.
    > Wskakuje w Belkę od pierwszego dnia lokaty.

    Pewnie liczyć umie, a w dodatku wie że lokata na 15000 zostanie
    zamieniona na dwie lokaty po 7500 zł plus naliczone do tej pory
    odsetki.

  • 8. Data: 2010-07-08 08:53:46
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "wiatrak" <w...@y...pl> napisała:

    >Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    >Umiesz liczyć? Jasne że wskoczy w Belkę.
    >15000*6,15% / 365 = 2,53 złotego.
    >Wskakuje w Belkę od pierwszego dnia lokaty.

    Nie wskoczy, bo teraz na 6m jest 5%, czyli będzie miał 5,5% :(

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 9. Data: 2010-07-08 08:55:03
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "combek" <k...@o...eu> napisała:

> [...]
    >spełnienie wymogów nie sprawi żadnych trudności natomiast skok z 5,65 na 6,15 i

    Zwróć tylko uwagę na to, że teraz 6m to 5% (a nie 5,65%)

  • 10. Data: 2010-07-08 09:20:20
    Od: "combek" <k...@o...eu>

    Lokaty mam zalożone na stary procent 5,65 do grudnia i jak rozumiem to
    podwyższona bedzie tylko jedna lokata czyli jak u mnie to 15tys i oni sami
    podzielą ją na dwie części coby nie wpaśc na belkowiznę.A tak po prawdzie to czy
    warto mieć 1 kartę kredytową bo nigdy nie miałem KK ani żadnych kredytów z tego
    co wyczytałem to jakoś można na tym zarobić jakieś grosze