eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy › Re: 500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy
  • Data: 2019-07-01 19:22:21
    Temat: Re: 500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2019 18:04:23 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    mojego dowodu - a o 500+ mówi bardzo smutny głos zaraz po odebraniu przez automat.

    > Ciągle piszesz że jakąś reklamacje składasz, dzwonisz na infolinie, marmurki w
    ramach spaceru odwiedzasz, hamburgery na prezentacji w banku żresz więc to hobby
    zwane wiśniobraniem drogo Ciebie kosztuje. Albo swego czasu nie szanujesz.
    > Ja nie pamiętam kiedy ostatni raz na infolinie banku musiałem dzwonić, w marmurku
    bankowym byłem ostatnio w 2010 roku ale tylko dlatego że konto zmarłego Taty
    zamykałem.
    > Ala ja mam jedno konto na które wpływa wynagrodzenie, do tego dwie debetówki(dla
    mnie i żony) oraz konto w mbanku przez sentyment od nastu już lat.
    > Konto w mbanku kosztuje mnie 0zł, konto osobiste + debetówki kosztuje mnie coś ok
    150zł rocznie- jeśli dobrze kojarzę to taka kwota była na zestawieniu opłat i
    prowizji które mi za ubiegły rok przesłali..
    > Fakt faktem ze z wiśni to tylko wino gazowane od mbanku dostałem kilka miesięcy
    temu. Ale się o nie nie prosiłem. I reklamacji że niedobre nie składałem;)

    Piszesz jak baba - "ciągle", "zawsze".
    Weź lepiej policz.
    Czytasz p.b.b. i mimo to płacisz za usługi bankowe.
    Ja z tego hobby mam przychody - i pewnie nie uwierzysz, ale czasu nie zajmuje to
    wcale bardzo dużo, poza tym nie jest to czas na pracę tylko na zabawę.
    Kto tu swojego czasu nie szanuje?
    Ale co poradzić, ten typ tak ma - nawet wino z banku dostał niedobre.
    Całe szczęście, że czasem daje się sensownie podyskutować - bo na takim tle jak "z"
    czy "ń", widząc post podpisany "Kris" można się nawet ucieszyć ;P