eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy › Re: 500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy
  • Data: 2019-07-01 22:33:41
    Temat: Re: 500+ 2.0 (choć właściciwie powinno nazywać się 1.0) rozwala polski system bankowy
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A może w końcu SPAMERZE zrozumiesz że ktoś nie lubi dotykać tego
    bankowego gówna bo śmierdzi.
    Nie lubi a zachęty które tu zapodajesz powinny mieć przynajmniej jedno
    zero więcej żeby zwykłemu Kowalskiemu poniżej średniej krajowej się
    opłacało w to bawić.

    Twoja sprawa co robisz w wolnym czasie. Ja Ci pod kołdrę zaglądać nie
    będę. Za to Twoje SPAMY niedługo będę mi wyłazić z lodówki.

    W dodatku nie podajesz całej prawdy w swoich wypocinach.

    Dzisiaj skłamałeś że Revoult jest płatna dostawa karty a Ty mnie przed
    tym uchronisz.

    GRUBO? Czasem trzeba bo grzecznie nie dociera.
    Masz swojego bloga to go sobie kontempluj.

    Ja wolę posłuchać muzyki z kasety Condora (takie mam hobby) To uspokaja
    moje schorowane serce i dzięki temu jutro więcej zarobię.

    Generalnie idź już spać.

    PS. Właśnie wypełniłem dwa wnioski w bankowym systemie.
    Wykorzystałem mój miesięczny limit.
    Tak nie muszę tam łazić ale smród i przez monitor przechodzi ;-)