  • 21. Data: 2002-01-24 15:55:31
    Temat: Re: 50 PLN OD INTELIGO!
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Trzucha" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a2p9gn$63l$1@news.onet.pl...
    > A na jakiej podstwie twierdzisz, że "działam na szkodę" Inteligo?
    > Bo wysłałem 2 wiadomości na pbb??? ;) Biedaczek z Ciebie.

    Ojej, a Ty co - sąd? :-))) Wiesz dokładnie jak bank zinterpretuje taki
    zapis? Ja bym głowy nie dał.

    > Nawet jeżeli (co i tak wykluczam) wypowiedzą mi umowę to jedyną stratą
    > będzie brak możliwości korzystania z "Kręgu przyjaciół" z mojego konta.
    > Chyba się pochlastam z tego powodu ;)))))))))))))) Zarobiłem już na nich
    ok.
    > 1500 PLN - mogą mi zmknąć to konto. Będę zarabiał na innym rachunku
    > (znajomego/rodziny/dziewczyny).
    > Wszystkie pieniądze przeniosę do mBanku i nic nie stracę.

    Naprawdę mnie walą Twoje problemy i zarobki. Tylko nie powołuj się na
    regulamin skoro go nie znasz.

    > Zapraszam do dalszego straszenia! :)

    Myślę, że raczej stałeś się jednodniowym pośmiewiskiem części osób na grupie
    za swój debilny tupet. Wbrew pozorom nie każdy lubi chamstwo - naprawdę
    :-)))

    > Co następne? GIODO, GINB, Policja, CBŚ a może PCK??? ;)))

    A może klup, klup w główkę?
    Bardzo polecam, potem trochę przerwy i wróć na grupę kiedy już zapomnimy bo
    nie od dziś przecież tu z nami jesteś - po co miałbym myśleć, że jesteś
    burakiem? :-)))

    K. Kowalski

  • 22. Data: 2002-01-24 16:06:23
    Od: ahcuzrt <i...@i...pl>

    > Zarobi.em
    ju. Na nich ok. > 1500 PLN -

    A podatek zaplaciles czy tez cwaniakujesz?

  • 23. Data: 2002-01-24 16:06:33
    Od: ahcuzrt <i...@i...pl>

  • 24. Data: 2002-01-24 16:09:17
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    > ju. Na nich ok. > 1500 PLN -
    >
    > A podatek zaplaciles czy tez cwaniakujesz?

    i to jest panowie strzał w dziesiątkę !!!!! :-))

    za podatki to nawet Ala Capone można było wsadzić, na podatki nie ma mocnych

    co prawda donos do US to coś strasznie obrzydliwego ale to chyba jedyne co
    może realnie popsuć humor takiemu bezczelnemu cwaniaczkowi

    karny podatek od niewykazanych dochodów to chyba 75% ???

  • 25. Data: 2002-01-24 16:10:35
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    > Sam sobie odpowiedziałeś - odebrałem 2 wiadomości więcej. 100 takich
    > "zbawców" ludzkości i się robi 2000 wiadomości - łapiesz? :-)

    Ale ja wysłałem tylko 2 wiadomości. Krótko i na temat. Skierowane do osób
    zainteresowanych bankami. Mnie może nie interesować jakis wątek ale nie mam
    do nikogo o to pretensji, że musiałem sciągnąć o ileś więcej bajtów.

    > Ojej, no to pisz o wszystkich możliwych promocjach, a nuż się ktoś ucieszy
    > :-))))

    Nie. Piszę tylko o promocjach w bankowości.

    > No to faktycznie - podzieliłeś się takim newsem, że mózg mi paruje.

    Za skomplikowany??? Przepraszam. ;-)

    > Ba - czyni go jeszcze bardziej przydatnym! :-)

    Dokładnie! ;)

    > Hmm - że sam się lubię? Oj, lubię się :-)

    Nie. Że nie lubisz innych. :(

    > A gdzie są te proporcje, kto je ustala? Jesteś wyznawcą sprawiedliwości
    > społecznej? :-)

    Mózg kolego, mózg. Jeżeli nie masz to pytaj innych. :)

    > Sprawa jest prosta
    > 1.) Spamujesz

    Tak, troszkę.

    > 2.) Drażnisz tym innych

    Bo to jest spam. Czasami drażni. Ale nie wszystkich i nie w taki sposób jak
    kilka osób na tej liscie (różnego rodzaju epitety, odgrażanie się i (uwaga!
    to najlepsze) SPAMOWANIE. Dostałem trochę spamu na skrzynkę. Oczywiście to
    nic nie dało ale swiadczy jedynie o tych ludziach.

    > 3.) Robisz to kosztem innych

    Pojęcia Ci się mylą.

    > Akceptuję oficjalnie zabijanie komarów (i krów na hamburgery itp) ale nie
    > akceptuję kradzieży (czyjegoś czasu i ułamka impulsu)

    j.w. :)))
    Polecam Ci sprawdzić co to znaczy "kradzież".
    Chodziło o proporcje a nie o komary.

  • 26. Data: 2002-01-24 16:16:56
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Trzucha" <t...@p...onet.pl> napisał...

    > Wszystkie pieniądze przeniosę do mBanku i nic nie stracę.

    A 99 groszy? Dla Ciebie kazda zlotowka jest wazna...

    > Zapraszam do dalszego straszenia! :)
    > Co następne? GIODO, GINB, Policja, CBŚ a może PCK??? ;)))

    Moze cos z tego:

    Sender: t...@p...onet.pl@as1-100.siedlce.dialup.inetia
    .pl

    --
    Tomek Tatar

  • 27. Data: 2002-01-24 16:20:42
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "ahcuzrt" <i...@i...pl> wrote in message

    > ju. Na nich ok. > 1500 PLN -
    >
    > A podatek zaplaciles czy tez cwaniakujesz?

    Nie musi :))))

    Podatek w tamtym roku płaciłeś jak wartość nagrody przekraczała 3
    najniższe wynagrodzenia (coś ponad 2100zł). Pojedynczych nagród nie łączy
    się. Więc jeżeli wygrałbyś samochód, a sponsor powiedział ci że jak
    będziesz odpowiadał na jakieś debilne pytanie to będziesz dostawał kolejną
    część samochodu (np jednego dnia felga, drugiego opona, trzeciego
    lusterko, czwartego skrzynię biegów itd,) to teoretycznie też byś podatku
    nie musiał płacić.

    Tak poza tym w tym roku się podobno coś zmieniło. Coś mi się o uszy obiło
    że zrezygnowali z tego podatku, ale głowy nie dam.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 28. Data: 2002-01-24 16:21:10
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pablos" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > może realnie popsuć humor takiemu bezczelnemu cwaniaczkowi
    >
    > karny podatek od niewykazanych dochodów to chyba 75% ???

    HAHAHAHAHA!!!

    I to Wy mnie oskarżacie o brak znajomości regulaminu???
    To Inteligo płaci podatek. Zapraszam do lektury.
    Żałośni jesteście.

  • 29. Data: 2002-01-24 16:23:49
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    > A 99 groszy? Dla Ciebie kazda zlotowka jest wazna...

    No tak...
    Stracę 99 gr.
    Więc przeniosę na inne konto w Inteligo. :)
    Lepiej?

    > Moze cos z tego:
    >
    > Sender: t...@p...onet.pl@as1-100.siedlce.dialup.inetia
    .pl

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))
    Boję się! ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Proszę dalej. Czekam. :)

  • 30. Data: 2002-01-24 16:23:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Trzucha" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    mam
    > do nikogo o to pretensji, że musiałem sciągnąć o ileś więcej bajtów.

    [...]
    > Tak, troszkę.

    > Bo to jest spam. Czasami drażni. Ale nie wszystkich

    TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

    Grupa o bankach mialaby za zadanie stac sie forum wymiany pogladow
    na temat funkcjonowania bankow w Polsce i zagranica - zarowno krytyki,
    jak i pochwaly (no bo przeciez uslugi bankowe sa dla ludzi i staja sie
    elementem zycia codziennego, wprawdzie mniej popularna niz codzienne
    zakupy, ale kontakt z bankiem przynajmniej 1-2 razy w miesiacu jest dla
    niektorych koniecznoscia - posiadacze kont osobistych - a kredytowanie
    ludnosci staje sie coraz bardziej popularne). Niektore uslugi bankowe sa
    bardziej od innych korzystne i warte polecenia - np. niektore kredyty
    samochodowe, kredyt studencki, mozliwosc korzystania z uslug bankowych
    przy pomocy Internetu. Czesc bankow obchodzi sie z klientami dobrze,
    inne gorzej. Niektorzy lepiej, inni gorzej orientuja sie co gdzie i
    jak zalatwic.

    Wszystkie tego typu dyskusje, wymiana mysli, porady, watpliwosci,
    marzenia, pomysly, ostrzezenia znalazlyby tu miejsce. Oprocz klientow
    bankow na pewno skorzystaliby na tym studenci studiow zwiazanych z
    bankowoscia i finansami, a takze pracownicy bankow.

    Dozwolone beda tematy scisle powiazane z tematyka bankow i bankowosci,
    zabronione wszystkie inne. Istnieja inne grupy w hierarchii pl.biznes,
    na ktore nalezy kierowac watki nie dotyczace bankow.

    Podobnie jak w innych grupach pl.*, zabronione jest wysyłanie binariów,
    spamów, krosspostowanie do zbyt wielu grup i przedłużające się dyskusje
    nie związane z tematyką grupy.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl