  • 1. Data: 2002-01-24 13:48:08
    Temat: 50 PLN OD INTELIGO!
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    Właśnie ruszyła IV edycja promocji "Krąg przyjaciół" dla tych którzy założą
    swoje pierwsze konto w Inteligo przez podany niżej link czeka 50
    zł. Zapraszam.

    Konto indywidualne:
    www.inteligo.pl/przyjac
    iele/k
    i.php?p=MG
    MC816A84C

    Trzucha

    P.S. Przepraszam za spam ale dla mnie każda złotówka jest ważna.

  • 2. Data: 2002-01-24 13:50:25
    Temat: Re: 50 PLN OD INTELIGO!
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    Jeszcze raz przepraszam za spam.

    Link jest podany w kilku linijkach po to żeby dotarł na listę.
    Zainteresowanych promocją proszę o złożenie go w całość i wpisanie w pasek
    adresu przeglądarki.

    Trzucha

  • 3. Data: 2002-01-24 13:53:17
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    Hmmm...
    Wystarczyło nie wpisywać http:\\ :) (?)

    Oto poprawny link:

  • 4. Data: 2002-01-24 14:04:56
    Temat: Precz spamerom!!!
    Od: <g...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Link jest podany w kilku linijkach po to żeby dotarł na listę.
    > Zainteresowanych promocją proszę o złożenie go w całość i wpisanie w pasek

    Koles szykuj sie na to ze juz z tego konta nei skorzystasz!!! Bo sie do niego
    nie dostaneisz. Ile razy trzeba tlumaczyc ze jak juz ktos spamuje to niech da
    znak w temacie "ble ble.. [SPAM]" Czy to takie trudne???? A jesli ktos nie
    potrafi netykiety stosowac to go trzeba nauczyc jak nie po dobroci to sila!!

    Spamerow nie pozdrawiam
    Gregor

  • 5. Data: 2002-01-24 14:05:57
    Od: "Tomasz Makara" <m...@p...onet.pl>

    "Trzucha" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Jeszcze raz przepraszam za spam.
    >
    > Link jest podany w kilku linijkach po to żeby dotarł na listę.
    > Zainteresowanych promocją proszę o złożenie go w całość i wpisanie w pasek
    > adresu przeglądarki.

    A może by tak skarge do Inteligo na Ciebie napisać ?
    Inteligo WYRAŹNIE pisze żeby nie umieszczać takich listów na listach
    dyskusyjnych.

    Bez pozdrowień
    T.

  • 6. Data: 2002-01-24 14:07:16
    Od: "Tomasz Makara" <m...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2002-01-24 14:12:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 24, 2002 at 03:05:57PM +0100, Tomasz Makara wrote:

    > A może by tak skarge do Inteligo na Ciebie napisać ?
    > Inteligo WYRAŹNIE pisze żeby nie umieszczać takich listów na listach
    > dyskusyjnych.

    Kazdego spamera przekazuje do inteligo, tylko ze oni bardzo
    przepraszaja i nic sie nie zmienia ;-(

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-01-24 14:22:03
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Makara" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A może by tak skarge do Inteligo na Ciebie napisać ?
    > Inteligo WYRAŹNIE pisze żeby nie umieszczać takich listów na listach

    Hehehe...
    I co mi zrobią????????????
    Zastanów się czym mnie straszysz.

    Trzucha

  • 9. Data: 2002-01-24 14:26:25
    Temat: Re: Precz spamerom!!!
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > znak w temacie "ble ble.. [SPAM]" Czy to takie trudne???? A jesli ktos nie
    > potrafi netykiety stosowac to go trzeba nauczyc jak nie po dobroci to

    Za pierwszym razem wpisałem "[SPAM]" ale wiadomość została automatycznie
    skasowana więc wysłałem drugi raz "poprawiona" wersję i zapomniałem dopisać
    [SPAM].
    To konto jest mi nie potrzebne. Trzymam je właśnie na spam itp.
    Jak mi chcesz je zablokować? Wysyłając tony spamu? :) To nic nie da ;)

  • 10. Data: 2002-01-24 14:28:16
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    Dużo jeszcze twoja skrzynka udźwignie ?;)))))))

    Kamil
    c...@h...pl