  • 31. Data: 2002-01-24 16:26:06
    Temat: Re: 50 PLN OD INTELIGO!
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    > Nie musi :))))
    >
    > Podatek w tamtym roku płaciłeś jak wartość nagrody przekraczała 3
    > najniższe wynagrodzenia (coś ponad 2100zł). Pojedynczych nagród nie łączy
    > się. Więc jeżeli wygrałbyś samochód, a sponsor powiedział ci że jak

    Tak jest w przypadku nagrody dla osoby trzeciej a za mnie podatek płaci
    Inteligo.

  • 32. Data: 2002-01-24 16:28:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A na jakiej podstwie twierdzisz, że "działam na szkodę" Inteligo?
    > Bo wysłałem 2 wiadomości na pbb??? ;) Biedaczek z Ciebie.

    Po pierwsze - dzialasz wbrew regula,minowi promocji
    Po drugie - pomysl co by bylo, gdyby kazdy wyslal takiego maial jak twoj -
    to nie byloby pbb tylko pbzapisz sie do inteligo.

    Polecam wpisac sobie do stopki linka i tutaj sie udzielac - wtedy nikt nie
    bedzie mial do ciebie pretensji.

    a tak??? :(

  • 33. Data: 2002-01-24 16:29:48
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    > Po pierwsze - dzialasz wbrew regula,minowi promocji

    Nie. Nic takiego nie ma w regulaminie.
    Jest tylko PROŚBA na stronie dotyczącej tej promocji.

    > Po drugie - pomysl co by bylo, gdyby kazdy wyslal takiego maial jak twoj -
    > to nie byloby pbb tylko pbzapisz sie do inteligo.

    Rozumiem to. Ale ja byłem pierwszą osobą a nie np. 2446 więc nie zaśmiecam
    listy tym co już jest.

    > Polecam wpisac sobie do stopki linka i tutaj sie udzielac - wtedy nikt nie
    > bedzie mial do ciebie pretensji.

    OK. Dobry pomysł. Dzięki.
    Chociaż myslę, że część osób o to też miałaby pretensje. :(

  • 34. Data: 2002-01-24 16:40:59
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Trzucha" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tak jest w przypadku nagrody dla osoby trzeciej a za mnie podatek płaci
    > Inteligo.

    Akurat Inteligo w tym przypadku żadnego podatku nie powinno płacić, ale
    skoro są nadgorliwi to już ich problem.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 35. Data: 2002-01-24 16:41:59
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    > Akurat Inteligo w tym przypadku żadnego podatku nie powinno płacić, ale
    > skoro są nadgorliwi to już ich problem.

    Dlaczego nie powinni???
    Oni NIE MUSZĄ go płacić za mnie. Ale płacą i cieszę się z tego.

    P.S. Spam od Ciebie jest usuwany bezpośrednio na serwerze i mi nie zapycha
    skrzynki. Wiec się nie trudź.

  • 36. Data: 2002-01-24 16:47:29
    Od: "TOMEK(STEAN)" <s...@p...onet.pl>

    "Trzucha" <t...@p...onet.pl> napisal(a):

    >I to Wy mnie oskarżacie o brak znajomości regulaminu???
    >To Inteligo płaci podatek. Zapraszam do lektury.
    >Żałośni jesteście.

    zalosny to ty jestes i podejrzewam, zes mlody dupek a takiemu mozna
    jeszcze jednorazowo wybaczyc chamstwo, jedno na razie zrobiles,
    zniecheciles mnie skutecznie do intelligo

  • 37. Data: 2002-01-24 16:50:33
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    > zalosny to ty jestes i podejrzewam, zes mlody dupek a takiemu mozna
    > jeszcze jednorazowo wybaczyc chamstwo, jedno na razie zrobiles,
    > zniecheciles mnie skutecznie do intelligo

    Nie pisałem, że jesteś żałosny więc nie nazywaj mnie dupkiem i chamem. :(
    Żałości są ci dwaj których cytowałem.
    Jestem młody i jestem z tego dumny. :)
    Mógłbyś mi wytłumaczyć jak Cie znecheciałem do Inteligo skoro nie wystepuję
    w ich imieniu?

  • 38. Data: 2002-01-24 17:10:10
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > "Trzucha" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Ojej, a Ty co - sąd? :-))) Wiesz dokładnie jak bank zinterpretuje taki
    > zapis? Ja bym głowy nie dał.

    A Ty wiesz? :) Jeżeli tak to podziel się tą wiedzą.

    > ok.
    >
    > Naprawdę mnie walą Twoje problemy i zarobki. Tylko nie powołuj się na
    > regulamin skoro go nie znasz.

    Znam i rozumiem. ;)

    > Myślę, że raczej stałeś się jednodniowym pośmiewiskiem części osób na
    grupie
    > za swój debilny tupet. Wbrew pozorom nie każdy lubi chamstwo - naprawdę
    > :-)))

    Tupet to może ja mam ale pośiewiskiem jesteś Ty.

    > A może klup, klup w główkę?

    Dzięki. Sam korzystaj z takich metod.

    > Bardzo polecam, potem trochę przerwy i wróć na grupę kiedy już zapomnimy
    bo
    > nie od dziś przecież tu z nami jesteś - po co miałbym myśleć, że jesteś
    > burakiem? :-)))

    Nie wiem po co miałbyś tak myśleć.

  • 39. Data: 2002-01-24 17:12:28
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    > Podobnie jak w innych grupach pl.*, zabronione jest wysyłanie binariów,
    > spamów, krosspostowanie do zbyt wielu grup i przedłużające się dyskusje
    > nie związane z tematyką grupy.

    Więc EOT.

    Pozdrawiam wszystkich uczestników tej dyskusji. Fajnie było. Myślałem, że
    będę się dzisiaj nudził. Dzięki.

  • 40. Data: 2002-01-24 17:29:33
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    > P.S. Spam od Ciebie jest usuwany bezpośrednio na serwerze i mi nie
    zapycha
    > skrzynki. Wiec się nie trudź.

    Email i dane w mailu mogę zmienić, więc mnie filtry na Onecie nie wyłapią,
    i jak będziesz taki krnąbrny to zapewniam cię że znajdę metodę żeby ci
    trochę MB na skrzynkę wysłać.

    A może chińszczyznę zasubskrybować na twoją skrzynkę ? :))

    Kamil
    c...@h...pl