    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 50 PLN OD INTELIGO!
    Date: Thu, 24 Jan 2002 17:23:55 +0100

    Użytkownik "Trzucha" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a2pbth$9js$1@news.onet.pl...

    > Ale ja wysłałem tylko 2 wiadomości. Krótko i na temat. Skierowane do osób
    > zainteresowanych bankami. Mnie może nie interesować jakis wątek ale nie
    mam
    > do nikogo o to pretensji, że musiałem sciągnąć o ileś więcej bajtów.

    [...]
    > Tak, troszkę.

    > Bo to jest spam. Czasami drażni. Ale nie wszystkich

    TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

    Grupa o bankach mialaby za zadanie stac sie forum wymiany pogladow
    na temat funkcjonowania bankow w Polsce i zagranica - zarowno krytyki,
    jak i pochwaly (no bo przeciez uslugi bankowe sa dla ludzi i staja sie
    elementem zycia codziennego, wprawdzie mniej popularna niz codzienne
    zakupy, ale kontakt z bankiem przynajmniej 1-2 razy w miesiacu jest dla
    niektorych koniecznoscia - posiadacze kont osobistych - a kredytowanie
    ludnosci staje sie coraz bardziej popularne). Niektore uslugi bankowe sa
    bardziej od innych korzystne i warte polecenia - np. niektore kredyty
    samochodowe, kredyt studencki, mozliwosc korzystania z uslug bankowych
    przy pomocy Internetu. Czesc bankow obchodzi sie z klientami dobrze,
    inne gorzej. Niektorzy lepiej, inni gorzej orientuja sie co gdzie i
    jak zalatwic.

    Wszystkie tego typu dyskusje, wymiana mysli, porady, watpliwosci,
    marzenia, pomysly, ostrzezenia znalazlyby tu miejsce. Oprocz klientow
    bankow na pewno skorzystaliby na tym studenci studiow zwiazanych z
    bankowoscia i finansami, a takze pracownicy bankow.

    Dozwolone beda tematy scisle powiazane z tematyka bankow i bankowosci,
    zabronione wszystkie inne. Istnieja inne grupy w hierarchii pl.biznes,
    na ktore nalezy kierowac watki nie dotyczace bankow.

    Podobnie jak w innych grupach pl.*, zabronione jest wysyłanie binariów,
    spamów, krosspostowanie do zbyt wielu grup i przedłużające się dyskusje
    nie związane z tematyką grupy.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl