  • 1. Data: 2012-08-17 16:06:33
    Temat: 5% zwrotu od synca- rachunki orange
    Od: Kris <k...@g...com>

    Czy zapłata za faktury orange poprzez epłatnoscitp.pl łapie sie na 5%zwrotu od synca?

  • 2. Data: 2012-08-18 08:30:49
    Temat: Re: 5% zwrotu od synca- rachunki orange
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 17 Aug 2012 07:06:33 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Czy zapłata za faktury orange poprzez epłatnoscitp.pl łapie sie na 5%zwrotu od
    synca?

    Ta, chyba że sync stwierdzi, że to "czynność pozorna" :>

    AK

  • 3. Data: 2012-08-18 08:43:17
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a) :

    > Ta, chyba że sync stwierdzi, że to "czynność pozorna" :>

    I jeszcze naśle prokuratora, egzekutora. I na koniec traktora - do
    zaorania Synca.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-08-20 10:56:25
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    A czy ktos praktykowal jakies inne oplaty poza sklepami internetowymi i
    allegro Jest mozliwosc oplaty np. rachunkow za telefon neostrade lub prad i
    gaz

  • 5. Data: 2012-08-20 11:04:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2012 10:56:25 UTC+2 użytkownik kowtow napisał:
    > A czy ktos praktykowal jakies inne oplaty poza sklepami internetowymi i
    >
    > allegro Jest mozliwosc oplaty np. rachunkow za telefon neostrade lub prad i

    Przeciez pisałem że telefon, internet itp w Orange mozna opłacic karta czy szybka
    płatnościa nsync.
    Gazownia i elektrownia na moim terenie jeszcze takiej opcji nie ma niestety.

  • 6. Data: 2012-08-20 11:06:26
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    Witam
    Za prąd tak - w tauronie wczesniej vatenfall miałem otzrymywanie faktury
    internetem z platnoscia internetową
    i pare dni temu zalaciłem przez stronę płatności - wybrałem 'Place z
    AliorSync' i przeszło , zwrót 5% tez już jest na koncie

    pozdr
    Krzysztof Bajorek
    SUZUKI GSR 600 :D

  • 7. Data: 2012-08-20 11:44:14
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Mon, 20 Aug 2012 11:06:26 +0200, Krzysztof Bajorek
    <k...@w...plnospam> wrote:

    > Witam
    > Za prąd tak - w tauronie wczesniej vatenfall...

    https://ebok.gazownia.pl/
    tu podobno można płacić za gaz, warunkiem jest aby umowa z PGNiG zawierała
    pesel klienta, ja właśnie czekam na zaktualizowaną umowę z moim peselem.

    Matt

  • 8. Data: 2012-08-20 12:06:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2012 11:44:14 UTC+2 użytkownik Matt napisał:
    > On Mon, 20 Aug 2012 11:06:26 +0200, Krzysztof Bajorek
    >
    > tu podobno można płacić za gaz, warunkiem jest aby umowa z PGNiG zawierała
    >
    > pesel klienta, ja właśnie czekam na zaktualizowaną umowę z moim peselem.

    Raczej nie chodzi o mozliwośc płatności elektronicznych tylko o e-faktury. Czyli
    zamiast poczta dostajesz fakturę meilem lub pobierasz ze strony i płacisz
    tradycyjnie.
    Przynajmniej tak jest w moim eboku gazowym

  • 9. Data: 2012-08-20 13:33:33
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Mon, 20 Aug 2012 12:06:59 +0200, Kris <k...@g...com> wrote:

    > Raczej nie chodzi o mozliwośc płatności elektronicznych tylko o
    > e-faktury. Czyli zamiast poczta dostajesz fakturę meilem lub pobierasz
    > ze strony i płacisz tradycyjnie.
    > Przynajmniej tak jest w moim eboku gazowym

    http://www.gazownia.pl/index.php?view=article&catid=
    22%3Ainne-ebok&id=158%3Apytania-i-odpowiedzi-zwizane
    -z-ebok&tmpl=component&print=1&layout=default&page=&
    option=com_content&Itemid=234

    Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta udostępnia:
    wygodną funkcję płatności elektronicznych (kartą lub przelewem) za
    wskazane faktury.

    Na dole strony jest nawet pokazany cały proces płatności, można kartą
    (prowizja 1,55%) lub przy użyciu funkcji typu "Płacę z ..." (prowizja 0,50
    zł). Operatorem płatności są Przelewy24, a oni reklamują się, że oferują
    "Płacę z Alior Sync".

    Matt

  • 10. Data: 2012-08-20 13:57:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2012 13:33:33 UTC+2 użytkownik Matt napisał:
> [...]

    > zł). Operatorem płatności są Przelewy24, a oni reklamują się, że oferują

    A to fajnie. U mnie w regionie gdańskim takiej opcji nie ma