  • 1. Data: 2005-02-07 08:54:51
    Temat: 5 000 Euro co z nimi zrobić?
    Od: "zzz" <z...@w...pl>

    Czy 15 Euro przez 3 miesiące lokaty to wszystko co mogę osiągnąć?
    A może w innej walucie?
    Pozdrawiam
    zch28___wp.pl

  • 2. Data: 2005-02-07 15:09:36
    Temat: Re: 5 000 Euro co z nimi zrobić?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zzz" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy 15 Euro przez 3 miesiące lokaty to wszystko co mogę osiągnąć?
    > A może w innej walucie?
    > Pozdrawiam
    > zch28___wp.pl

    max oproc. w BGK przy utrzymaniu depozytu przez 12-mies.-2,15%. Bank
    panstwowy- takze pelny spokoj.

  • 3. Data: 2005-02-07 15:35:11
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czy 15 Euro przez 3 miesiące lokaty to wszystko co mogę osiągnąć?
    > A może w innej walucie?

    Zawsze możesz sprzedać w kantorze i taniej odkupić* ;-P

    *jak już znajdziesz odpowiedni kantor

  • 4. Data: 2005-02-08 07:30:35
    Od: "zzz" <z...@w...pl>

    > Zawsze możesz sprzedać w kantorze i taniej odkupić* ;-P

    Dyskusja merytoryczna się urwała a odpowiedzi jak nie było tak nie ma
    Może zapytam gdzie indziej :-)