  • 1. Data: 2005-02-07 09:40:15
    Temat: Lubię...
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    ...dworce i podejrzane spelunki.

    Czy ktoś chciałby o tym porozmawiać?

    Dworzec każdy może znaleźć sobie sam.
    A jeśli chodzi o podejrzane spelunki, to coraz ich mniej.
    Jakby ktoś miał kłopoty ze znalezieniem, to służę jednym sprawdzonym adresem.

    I jeszcze jak jeden taki poeta z Krakowa śpiewa:
    "Sp........, jestem w nastroju nieprzysiadalnym"

    To tyle refleksji na dzisiaj. Niewykluczone, że pojawią się także inne.
    Bójcie się :-)

    Jacek

  • 2. Data: 2005-02-07 09:46:17
    Temat: Re: Lubię...
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    O fak, przepraszam. Zupełnie nie na tą grupę :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2005-02-07 10:31:37
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > O fak, przepraszam. Zupełnie nie na tą grupę :-)
    >
    > Jacek

    o rany jaka fajowa grupa, a co to za grupa na ktora chciales wyslac.

  • 4. Data: 2005-02-07 10:37:06
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jacek napisał(a):

    > I jeszcze jak jeden taki poeta z Krakowa śpiewa:
    > "Sp........, jestem w nastroju nieprzysiadalnym"

    A w jakim banku Świetlicki ma ROR ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 5. Data: 2005-02-07 10:53:09
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A w jakim banku Świetlicki ma ROR ?

    W kurvobanku? :-)

    Jacek

  • 6. Data: 2005-02-07 10:55:17
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > o rany jaka fajowa grupa, a co to za grupa na ktora chciales wyslac.

    pl.regionalne.mojemiastozpieknymdworcemispelunkami

    Jacek