  • 1. Data: 2005-02-07 06:30:21
    Temat: prosba o porade
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...strefa.pl>

    Witam wszystkich szanownych Grupowiczów
    Proszę o poradę w kwestii otrzymania kredytu na spłatę zadłużenia karty
    kredytowej CITIBANK.
    Problem jednak jest w wymaganiu posiadania stałego zatrudnienia gdyż
    takowego nie posiadam co nie znaczy, że nie jestem wypłacalny (wręcz
    odwrotnie-pracuje w Holandii a do kraju wróciłem tylko na kilka dni)
    A może macie inny pomysł bo szkoda tych super odsetek 3,18%/m-c dawać
    bankowi na który nawiasem mówiąc się troche pogniewałem ale to będzie
    temat innego posta
    Z góry serdeczne dzięki za pomoc
    Krzysztof Szm.

  • 2. Data: 2005-02-07 07:23:24
    Temat: Re: prosba o porade
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Krzysztof Sz." <b...@e...strefa.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takowego nie posiadam co nie znaczy, że nie jestem wypłacalny (wręcz
    > odwrotnie-pracuje w Holandii a do kraju wróciłem tylko na kilka dni)

    w ciagu kilku dni - nie jest sie w stanie zalatwic zadnego kredytu, a
    zawlaszcza kredytu na splate kredytu

  • 3. Data: 2005-02-07 07:45:54
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > takowego nie posiadam co nie znaczy, że nie jestem wypłacalny (wręcz
    > odwrotnie-pracuje w Holandii a do kraju wróciłem tylko na kilka dni)

    Gdybys byl wyplacalny to bys po prostu splacil zadluzenie na karcie i nie
    mial tych "super odsetek" do splacenia.
    Wniosek z tego ze nie podajesz nam jakichs istotnych informacji wiec trudno
    cos radzic.
    Bo na rade zebys sobie zalozyl ROR i wypracowal na nim historie upowaniajaca
    do zadluzania sie w ROR (limit debetowy/kredyt odnawialny) zamiast na
    karcie, to raczej juz za pozno
    Ewentualnie poszukaj banku w ktorym odsetki na KK sa nizsze i sprobuj
    przeniesc tam sama karte.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2005-02-07 08:02:39
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > A może macie inny pomysł bo szkoda tych super odsetek 3,18%/m-c dawać
    > bankowi na który nawiasem mówiąc się troche pogniewałem ale to będzie

    spróbuj ponegocjować - zadzwoń do citiphone i powiedz że zamykasz karte, oni
    przełączą cie do gościa z którym może się dogadasz co do odsetek ;)
    ale bądź twardy i daj do zrozumienia że na serio zamykasz kartę ze względu
    na zbyt wysokie odsetki. Jak mimo wszystko nic nie zdziałasz to powiesz że
    się jeszcze namyślisz i tyle.

  • 5. Data: 2005-02-07 08:10:49
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Najłatwiej przenieść kartę z zadłużeniem do www.rajffeisen.pl -
    odsetki 19.9% rocznie. Czas oczekiwania do 10 dni.

    MichalL

  • 6. Data: 2005-02-07 08:42:19
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...strefa.pl>

    Użytkownik Seba napisał:

> [...]
    > na zbyt wysokie odsetki. Jak mimo wszystko nic nie zdziałasz to powiesz że

    tak właśnie zrobiłem w zeszłym roku i udało mi się zejść z odsetkami do
    poziomu 19,5%/m-c ale warunki obowiązywały tylko przez okres jednego
    roku który to upłynął chyba w listopadzie, w okresie kiedy byłem w HOLANDII.
    A co do wiarygodności moich i ntencji to pragne poinformować ze
    zadłużenie wynika z faktu korzystania z karty za granicą a ponieważ bank
    w trakcie mojego wyjazdu zapewniał mnie o możliwości korzystania z karty
    wydanej do konta dewizowego. Po przyjeździe okazało sie że mnie po
    prostu okłamano i gdyby nie karty debetowe srebrna i master to został
    bym bez środków do życia.
    Wiem mogłem przez citiphone konto przewalutować ale po kilku próbach
    nawiązania kontaktu doszedłem do wniosku, ze dalsza dyskusja jest
    bezprzedmiotowa z uwagi na fakt wprowadzenia do identyfikacji moich
    danych informacji o których nie miałem zielonego pojęcia bo ...... nawet
    nie chce mi sie o tym pisac bo musiał bym sie znowu denerwowac a szkoda
    mojego zdrowia - musze pracowac na odsetki i rachunek telefoniczny za
    rozmowy z konsultantem citiphone

  • 7. Data: 2005-02-07 09:10:22
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > mi sie o tym pisac bo musiał bym sie znowu denerwowac a szkoda mojego
    > zdrowia - musze pracowac na odsetki i rachunek telefoniczny za rozmowy z

    spróbuj, może jeszcze rok dadzą, postrasz raiffaisenem czy innym bph
    jest mozłiwośc darmowych telefonów do citiphone z zagranicy (usługa phone
    home), zapytaj o numer z holandii i po sprawie
    tylko kartę maestro możesz przełączać między kontami tak, by wypłacać
    bankomatu bezpośrednio z konta walutowego. Płatności posowe zawsze idą z
    pln.
    Visa i MasterCard to oddzielne rachunki, których w żaden sposób nie można
    przełączać między kontami.

  • 8. Data: 2005-02-07 09:42:47
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Pomyłka - odsetki wynoszą 19%

    MichalL

  • 9. Data: 2005-02-07 10:15:34
    Od: "Krzysztof Sz." <b...@e...strefa.pl>

    Użytkownik MichalL napisał:
    > Pomyłka - odsetki wynoszą 19%
    >
    > MichalL

    No właśnie, słyszałem o tej ofercie ale nie potrafie tego znaleć na
    stronie www.raiffeisen.pl
    Jeśli ta oferta jest jeszcze aktualna to chętnie skrzystam bo
    oprocentowanie jest akrakcyjne. Teraz tylko czy musze miec zaświadczenie
    o stałych zarobkach, może wystarcza kopie przelewów spłaty zadłużenia w
    citi ????????
    Krzysztof Szm

  • 10. Data: 2005-02-07 13:26:19
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Krzysztof Sz. wrote:

    > No właśnie, słyszałem o tej ofercie ale nie potrafie tego znaleć na
    > stronie www.raiffeisen.pl

    http://www.raiffeisen.pl/960bf3886bfe8923f709248395a
    20d3b

    > Teraz tylko czy musze miec
    > zaświadczenie o stałych zarobkach, może wystarcza kopie przelewów
    > spłaty zadłużenia w citi ????????

    Wystarczą trzy ostatnie wyciągi z karty Citi (trzeba zostawić
    oryginały)

    MichalL