    From: Olek Mały <o...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 4,5% w Citi
    Date: Mon, 16 Apr 2007 11:46:50 +0200

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > za prnews.pl
    >

    > Citibank Handlowy oferuje najwyżej oprocentowane Konto Oszczędnościowe.
    > Od 16 kwietnia do 2 lipca oprocentowanie nowych środków na Koncie
    > Oszczędnościowym będzie wynosiło 4,5%.

    "Głupota ludzka nie zna granic". Oczywiście chwale za ten manewr Citi,
    bo jest to bardzo dobra rzecz, ale kilka lat temu gdy przejęli
    Handlobank, to całkiem podobne rzeczy (vide Skarbonka, i wiele innych)
    polikwidowali.
    Miałem wtedy tam konto i pytałem czy wprowadzą coś własnego, oczywiście
    odpowiedzi były że nie widzą takiej potrzeby, ich produkty (w
    szczególności fundusze są lepsze i takie kont nie jest potrzebne - ble
    ble ble - marketingowy bełkot).
    Po trzech latach się więc stamtąd wyniosłem. A teraz widzę, że Citi-emu
    za dużo ludzików uciekło i zaczyna wracać do starych sprawdzonych sposobów.
    Niestety część klientów chyba już do nich nie wróci, ja już na pewno nie
    będę miał tam rachunku, przez te trzy lata solidnie mnie do tego przekonali.
    Ale generalnie to fajnie, że takie coś wprowadzają, większy wybór to
    lepiej dla nas klientów.