  • 1. Data: 2013-07-17 22:26:02
    Temat: 4,5% na 6 m-cy...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jak ktoś nie ma jeszcze dwóch kont (GO i OO) to może taką lokatę założyć
    (max. na 250.000 zł) + oczywiście konto w GO/OO

    po 6 miesiącach można konto zamknąć bez kosztów...

    niestety, ale ja mam już obydwa, może ktoś trafił na podobną ofertę w
    innym banku?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2013-07-17 23:06:18
    Temat: Re: 4,5% na 6 m-cy...
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    RobertS wrote:
    > jak ktoś nie ma jeszcze dwóch kont (GO i OO) to może taką lokatę
    > założyć (max. na 250.000 zł) + oczywiście konto w GO/OO
    >
    > po 6 miesiącach można konto zamknąć bez kosztów...

    Lions Bank daje 5,5 , Noble 5,25% (3mc obie)

  • 3. Data: 2013-07-18 00:11:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Lions Bank daje 5,5 , Noble 5,25% (3mc obie)

    ale w obydwu przypadkach trzeba spotkać się z doradcą i "porozmawiać" o
    swoich finansach?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-07-18 00:19:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-07-18 00:11, RobertS wrote:
    > ale w obydwu przypadkach trzeba spotkać się z doradcą i "porozmawiać" o
    > swoich finansach?

    Spotkać się trzeba. Ale umawiają Cię na konkretną godzinę, nie czekasz,
    etc.

    Co do rozmawiania o własnych finansach to w NB odpytują czy jesteś
    świadom warunków prowadzenia rachunku (wysokie w stosunku do konkurencji
    opłaty miesięczne przy niespełnieniu warunków zwolnienia).

    W LB próbują, ale jeśli jesteś dostatecznie asertywny to rozmowa
    sprowadza się do 10 minutowego przedstawienia najciekawszych produktów
    podczas oczekiwania na przygotowanie dokumentów.

    Piotrek

  • 5. Data: 2013-07-18 00:24:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > sprowadza się do 10 minutowego przedstawienia najciekawszych produktów
    > podczas oczekiwania na przygotowanie dokumentów.

    NB odpada, bo kiedyś byłem ich klientem (miałem ror) więc mnie oferta
    nie obejmuje, a z doradcą z LB się umówię, z asertywnością problemu nie
    mam poza tym mam już większość produktów jakie oni klientom oferują ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-07-18 05:50:32
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-17 23:06, forestdumb pisze:

    > Lions Bank daje 5,5 ,

    Twierdzi, że da. :) To nie to samo.
    A dostał już ktoś? Bez produktów "powiązanych"?
    Mnie pani zapraszała do Krakowa lub Wrocławia na marketingowy kit
    (mieszkam w Katowicach)

    Noble 5,25% (3mc obie)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 7. Data: 2013-07-18 16:52:44
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 17.07.2013 22:26, RobertS wrote:
> [...]
    >
    > po 6 miesiącach można konto zamknąć bez kosztów...
    >
    > niestety, ale ja mam już obydwa, może ktoś trafił na podobną ofertę w

    Hm, mam chyba w GO bo zakładałem tam lokatę, a OO to co to za bank, i
    gdzie jest info o takiej lokacie?

  • 8. Data: 2013-07-18 18:13:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 05:50:32 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > Twierdzi, że da. :) To nie to samo.
    > A dostał już ktoś? Bez produktów "powiązanych"?
    > Mnie pani zapraszała do Krakowa lub Wrocławia na marketingowy kit
    > (mieszkam w Katowicach)

    Z tego co ludzie piszą, to sobie daruj, jeśli nie mieszkasz w mieście z
    oddziałem. Wszystko na miejscu, dwie lub trzy wycieczki konieczne. Więcej
    wydasz na podróż, niż zyskasz na wyższych odsetkach.

    No i "dla mnie klient ze 100 000 zł to żaden klient" (C) LB.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2013-07-18 22:16:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Hm, mam chyba w GO bo zakładałem tam lokatę, a OO to co to za bank, i
    > gdzie jest info o takiej lokacie?

    OO to openonline.pl

    oferta specjalna dostępna (chyba tylko) w oddziałach HB, ale z tej
    propozycji skorzystać nie mogę bo mam obydwa konta

    w Noble też nie, pozostaje jeszcze Lion'S mam blisko że się przejdę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2013-07-19 05:54:49
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-18 22:16, RobertS pisze:

    > w Noble też nie, pozostaje jeszcze Lion'S mam blisko że się przejdę

    Koniecznie spróbuj. Serio.
    Naściemniaj ile wlezie, spróbuj jak najdłużej nie podawać nazwiska "no
    wie pan... ja tu takie wrażliwe informacje podaję, więc dopóki się da,
    niech pozostaną anonimowe", dowiedz się co to za produkt "na którym my
    zarabiamy tylko wtedy, gdy zarabia klient" i zdaj relację.
    Przy Twoim doświadczeniu to będzie jak kibicowanie walce Furmana z
    Fryzjerem (o ile ktoś łapie jeszcze o co chodzi... ;) )

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.