  • 11. Data: 2011-04-15 15:22:19
    Temat: Re: 3d Secure i World Signia w Citi
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 15:24:42 -0700 (PDT), m1ch4l.j napisał(a):

    > A ja nie dostałem żadnego powiadomienia :( Czy w tym regulaminie
    > wspominają o płatnościach zbliżeniowych do wszystkich kart (włącznie z
    > kredytówkami VISA), czy tylko PayPass do MasterCardów?

    Nie mam go pod ręką i jeszcze nie czytałem, ale pewnie do wszystkich - w
    końcu Visa też ma swoje PayWave.

    AK

  • 12. Data: 2011-04-18 10:28:05
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 15 Apr 2011 12:13:27 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Taaa, w roamingu zwłaszcza.

    Przecież odbieranie SMSów za granicą nic nie kosztuje.
    Przeoczyłem coś?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2011-04-18 10:59:39
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> writes:

    > Przecież odbieranie SMSów za granicą nic nie kosztuje.
    > Przeoczyłem coś?

    Ups, źle przyciąłem cytat. Nie chodzi o płatność, tylko o samą
    konieczność odebrania smsa. Różnie to za granicą wychodzi...

    MJ

  • 14. Data: 2011-04-18 12:46:23
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 18 Apr 2011 12:59:39 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Ups, źle przyciąłem cytat. Nie chodzi o płatność, tylko o samą
    >konieczność odebrania smsa. Różnie to za granicą wychodzi...

    nadal nie łapię. Cóż trudniejszego lub kosztowniejszego jest w
    odebraniu SMSa za granicą od odebrania SMSa w Najjaśniejszej
    Rzeczpospolitej?
    Podkreślę: SMSa, a nie MMSa - bo tu różnica rzeczywiście jest, ale o
    ile wiem, banki MMSów nie ślą.

  • 15. Data: 2011-04-18 13:22:11
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> writes:

    > nadal nie łapię. Cóż trudniejszego lub kosztowniejszego jest w
    > odebraniu SMSa za granicą od odebrania SMSa w Najjaśniejszej
    > Rzeczpospolitej?

    Bywa, że dochodzą powoli albo z trudem. Zwłaszcza w dzikich krajach
    typu USA. Chyba że to już teraz nieprawda...

    MJ