  • 1. Data: 2011-04-12 12:57:14
    Temat: dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Szukam jakiegos "darmowgo konta"
    z darmowymi bankomatami w PL i ew. na swiecie.

    ING ma w koncu darmowe bankomaty (tylko PL)
    i bezwarunkowo darmowe konto (czy czegos nie doczytalem?).

    dbNET ma darmowe bankomaty (w PL i "na swiecie")
    i warunek darmowego konta:
    "Obsługa karty VISA Electron 0 zł (w przypadku wykonywania minimum 1
    transakcji miesięcznie)",
    czyli tym warunkiem jest nawet jedna wyplata
    z jakiekogolwiek bankomatu na jakakolwiek kwote?

    Znacie jeszcze jakies podobe konta z darmowymi bankomatami?

  • 2. Data: 2011-04-12 13:07:25
    Temat: Re: dbNET, ING direct czy inne (darmowe bankomaty)?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 14:57:14 +0200, Q napisał(a):

    > Szukam jakiegos "darmowgo konta"
    > z darmowymi bankomatami w PL i ew. na swiecie.
    >
    > ING ma w koncu darmowe bankomaty (tylko PL) i bezwarunkowo darmowe konto
    > (czy czegos nie doczytalem?).

    Sprawdź jaki warunek trzeba spełnić aby karta była darmowa - o ile
    pamiętam trzeba wykonać transakcji na jakąś min. kwotę w miesiącu
    oczywiście.

> [...]
    > transakcji miesięcznie)",
    > czyli tym warunkiem jest nawet jedna wyplata z jakiekogolwiek bankomatu

    Tak. Wystarczy wypłata 10 pln w dowolnym bankomacie w Polsce lub np
    zapłacenie w Warszawie za bilet w automacie 2 pln kartą.

    > Znacie jeszcze jakies podobe konta z darmowymi bankomatami?

    Sprawdź też Open Finance i Getinonline - nie ma żadnych warunków.
    Ogólnie to teraz już większość banków ma tego typu oferty tylko trzeba
    się przyglądnąć szczegółom i warunkom do spełnienia.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-04-12 13:21:36
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ING Direct - rozliczenie transakcji bezgotówkowych min. 100 zł w miesiącu od
    każdej karty (w tym momencie mam 2, więc oboma muszę wykonać min. 100 zł aby
    były bezpłatne)

    mBank - 5 zł miesięcznie, wypłata ze wszystkich bankomatów na świecie

    Alior - jw. (ewentualnie 9 zł jeśli to nie jest Twoje konto główne - warunek
    wpływu 2000 zł)

    dbNet - konieczność jednej transakcji kartowej w miesiącu, wypłaty na całym
    świecie za free

    Openonline, Getinonline - wypłaty na całym świecie bez żadnych warunków

  • 4. Data: 2011-04-12 13:24:29
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Sprawdź jaki warunek trzeba spełnić aby karta była darmowa - o ile
    > pamiętam trzeba wykonać transakcji na jakąś min. kwotę w miesiącu
    > oczywiście.

    Na 100 zł. Inaczej opłata za kartę to 7 zł.

  • 5. Data: 2011-04-12 13:32:06
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Sprawdź jaki warunek trzeba spełnić aby karta była darmowa - o ile
    > pamiętam trzeba wykonać transakcji na jakąś min. kwotę w miesiącu
    > oczywiście.

    sprawdzalem:

    "VISA / VISA zblizeniowa
    e) KONTA Direct 0 zł / 7 zł *
    * opłata pobierana, jezeli brak transakcji bezgotówkowych na kwotę min 100
    zł dokonanych kartą debetową wydaną do rachunku i rozliczonych przez Bank w
    okresie miesiąca liczonego od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia kolejnego
    miesiąca."

    ...i dlatego pytalem "czy czegos nie doczytalem",
    bo wg mnie ta gwiazdka dotyczy jedynie zblizeniowki, ale nie jestem tego
    pewien.
    Pewien jestem tylko tego, ze nie potrzebuje kolejnej zblizeniowki :).

  • 6. Data: 2011-04-12 13:36:38
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > od
    > każdej karty (w tym momencie mam 2, więc oboma muszę wykonać min. 100 zł

    Nawet dla kart "nie-zblizeniowych"?
    Czyli to takie inteligo tyle, ze z darmowymi bankomami...

    > Openonline, Getinonline - wypłaty na całym świecie bez żadnych warunków

    xbartx tez wspomnial o nich - zawsze trzymalem sie z dala
    od tych wynalazkow, ale chyba sie przelamie :).

  • 7. Data: 2011-04-12 13:59:10
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Sprawdź też Open Finance i Getinonline - nie ma żadnych warunków.

    a czym te banki roznia sie od siebie (poza kolorem fonta)? :)
    to ten sam holding?
    bo warunki te same, no i nagordy tez :)

    > Ogólnie to teraz już większość banków ma tego typu oferty tylko trzeba
    > się przyglądnąć szczegółom i warunkom do spełnienia.

    sporo kont jest na rynku i wez teraz w te wszystkie "gwiazdki" wnikaj :)

  • 8. Data: 2011-04-12 14:04:56
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > a czym te banki roznia sie od siebie (poza kolorem fonta)? :)

    cofam pytanie, hehe :)

  • 9. Data: 2011-04-12 14:25:06
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Q <n...@s...pl> napisał(a):

    > Nawet dla kart "nie-zblizeniowych"?
    > Czyli to takie inteligo tyle, ze z darmowymi bankomami...

    Jedną mam zbliżeniową (MC PayPass) a drugą niezbliżeniową (Visa). W obu
    warunki zwolnienia z oplat takie same.

    > xbartx tez wspomnial o nich - zawsze trzymalem sie z dala
    > od tych wynalazkow, ale chyba sie przelamie :).

    Mam konto w getinonline, miałem w openonline. Coś mnie jednak odpycha od tego
    wynalazku. Czasami mam kasę w gotówce, którą musze wpłacić na konto, a w tych
    dwóch bankach (lub dwoma brandami tego samego banku) jest to
    utrudnione/niemożliwe. Chyba nie ma wpłatomatów i chyba nie można wpłacić kasy
    bezprowizyjnie w placówce Getin Banku.

  • 10. Data: 2011-04-12 15:55:53
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > mBank - 5 zł miesięcznie, wypłata ze wszystkich bankomatów na świecie

    jakie 5zł? za co?
    Visa elektron do ekonta jest za 0zł miesięcznie

    --
    Irokez