  • 1. Data: 2009-10-12 21:04:14
    Temat: 3D do d...?
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    Robiłem zakupy w sklepie internetowym (zagranicznym), zamierzając
    zapłacić KK Allegro. Na karcie mam uaktywnioną usługę 3D Security. Na
    ogół nie narzekałem na tę usługę, dawała mi pewne poczucie
    bezpieczeństwa. Do tego momentu. Albowiem po kliknięciu Checkout
    zostałem przeniesiony na stronę BZWBK gdzie pomyliłem się we wklepywaniu
    hasła. Wróciłem na stronę sklepu, gdzie komunikat radośnie ogłosił, że
    transakcja została zatwierdzona i mogę ściągnąć zakupione dane. Co też
    uczyniłem, i słusznie, bo transakcja pojawiła się w blokadach, a po paru
    dniach w historii. Nie wiem, kto dał ciała - stawiam na sklep, bo
    pomyłki zdarzały mi się już wcześniej i transakcje nie przechodziły. Ale
    czy bank nie powinien zablokować lub przynajmniej wyjaśnić tej transakcji?

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 2. Data: 2009-10-13 07:43:04
    Temat: Re: 3D do d...?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 12 Paź, 23:04, Michał Rolka <u...@...rolka.info> wrote:
> [...]
    > hasła. Wróciłem na stronę sklepu, gdzie komunikat radośnie ogłosił, że
    > transakcja została zatwierdzona i mogę ściągnąć zakupione dane.

    Widać sklep nie sprawdza poprawności tej autoryzacji, a tylko tutaj
    można "przyblokować"
    transakcję - równie dobrze może (chyba) w ogóle nie być 3D secure w
    niektórych sklepach.

    Jak dla mnie ta usługa jest "za droga" (10gr za smskod) no i w ogóle
    karty BZWBK są drogie przy transakcjach zagranicznych (ale może
    łatwiej niż reklamować niż np w Polbanku?)

  • 3. Data: 2009-10-13 07:50:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 13 Oct 2009 00:43:04 -0700, Krzysiek napisał(a):

    > Jak dla mnie ta usługa jest "za droga" (10gr za smskod) no i w ogóle
    > karty BZWBK są drogie przy transakcjach zagranicznych (ale może łatwiej
    > niż reklamować niż np w Polbanku?)

    3D to tylko zbędny i kosztujący gadżet przeszkadzający ;)
    Reklamacje w BZWBK hłe hłe, kiedyś dzwoniłem do Pani w sobotę to
    powiedziała proszę iść w poniedziałek do oddziału.

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-10-13 11:09:29
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Michał Rolka <u...@...rolka.info> napisała:

    >Robiłem zakupy w sklepie internetowym (zagranicznym), zamierzając
    >zapłacić KK Allegro. Na karcie mam uaktywnioną usługę 3D Security.
    (..)
    U nich to 3D w ogóle działa jak chce. SMS jest ważny 3 minuty, a potrafi
    dojść do mnie po 5 minutach.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")