  • 21. Data: 2010-11-30 21:25:28
    Temat: Re: 3D Cecure
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <p...@m...pl> wrote in message
    news:4cf55a90$1@news.home.net.pl...

    > Poza wspomnianym BZ WBK jeszcze BRE Private Banking (jako pierwszy bank w
    > Polsce).
    > Problemem jest to, ze sie to calkowicie w Polsce nie przyjelo - zarowno od
    > storny bankow jak i akceptujacych sklepow. Generalnie po masowym wdrozeniu
    > MasterCard Debit troche jeszcze czasu zajmie, az sie to jakos upowszechni
    > (jesli w ogole).

    W UK dziala to 3D; wczesniej mialem to z Maestro, teraz dziala to z VISA.
    Chyba nie jest to zwiazane z krajem, ale z bankiem. Z powodzeniem dziala to
    np. przy placeniu karta za Skype(poza UK), ale nie wymaga to zadnych sms,
    tylko wybranych znakow z hasla i jest bezplatne dla klienta a nie jak w
    BZWBK - platnych sms.

  • 22. Data: 2010-11-30 23:20:30
    Od: Biedny student <a...@w...pl>

    W dniu 2010-11-30 20:27, xbartx pisze:

    > "3D Cecure" to chyba nie posiada żaden polski bank he he.
    Oj literówka w temacie :)
    W treści jest OK
    Dzieki wszystkim za info.

  • 23. Data: 2010-12-01 06:45:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 22:25:28 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > dziala to np. przy placeniu karta za Skype(poza UK), ale nie wymaga to
    > zadnych sms, tylko wybranych znakow z hasla i jest bezplatne dla klienta

    Tak z ciekawości - co to za hasło? Specjalne do karty czy to, przy pomocy
    którego, logujemy się do banku przez www?

    --
    xbartx

  • 24. Data: 2010-12-01 21:53:41
    Od: "Paweł U." <p...@n...pl>

    > Tak z ciekawości - co to za hasło? Specjalne do karty czy to, przy pomocy
    > którego, logujemy się do banku przez www?

    Hasło ustawiasz dla karty i zna je Visa a nie twój bank. Jeżeli dobrze
    pamiętam, to są jakieś wymagania złożoności tego hasła /za pomocą Paypala i
    Ryanairowi zapłacisz bez zawracania sobie głowy hasłem - wypróbowane/.

    Paweł

  • 25. Data: 2010-12-02 17:02:48
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Pawel U. <p...@n...pl> dared to write:

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Hasło ustawiasz dla karty i zna je Visa a nie twój bank.

    Błąd. Żądanie hasła (3DS) jest podawane przez bank-wystawcę, nie przez acquirera ani
    tym bardziej organizację płatniczą. System 3DS natomiast nie ma nic wspólnego z
    systemem bankowości online.

  • 26. Data: 2010-12-02 21:43:31
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Ustalone przy pierwszym uzyciu karty, niezalezne od www.

  • 27. Data: 2010-12-02 21:55:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

    > Tak z ciekawości - co to za hasło? Specjalne do karty czy to, przy pomocy
    > którego, logujemy się do banku przez www?

    przyklad;
    http://www.natwest.com/personal/current-accounts/g4/
    cards/secure.ashx