  • 1. Data: 2010-11-29 17:45:33
    Temat: A jak dane przelewów w Multibanku?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    Na tej stronie:
    <http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8736
    388,Problemy_w_mBanku_%20__klienci_dostaja_przelewy_
    wyslane.html>
    Twierdzą że problem dotyczy też Multibanku.
    Teraz mam tak, że w Multibanku jestem odcięty od historii.
    Dostałem całkiem anonimowo przyjemną sumkę w Multi, podejrzewam
    pracodawcę, ale może to już Mikołaj był ;-)
    Ktoś widział co było wcześniej?

  • 2. Data: 2010-11-29 20:16:41
    Temat: Re: A jak dane przelewów w Multibanku?
    Od: ThE_NaMeLeSs <t...@g...pl>

    W dniu 2010-11-29 18:45, Bogdan B. pisze:
> [...]
    > Dostałem całkiem anonimowo przyjemną sumkę w Multi, podejrzewam
    > pracodawcę, ale może to już Mikołaj był ;-)

    Chyba tez dotyczy Multibanku, a przynajmniej transakcji ktore przyszly z
    mBanku.
    Dostalem dzisiaj 3 przelewy i wszystkie sa bez zadnych danych, tylko
    kwota. Wiem co to za przelewy - kwoty sie zgadzaja, nie ma tylko danych
    nadawcy. Co ciekawe pierwszy rano mial jeszcze poprawne dane ale
    profilaktycznie chyba wycieli wszystkie dane przelewow z dzisiejszego
    dnia. Ciekawe czy uzupelnia przelewy poprawnymi danymi - bo na koncie
    firmowym takie przelewy "widma" to kicha?

    --
    Pozdro, Nameless.

  • 3. Data: 2010-11-29 20:26:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > dnia. Ciekawe czy uzupelnia przelewy poprawnymi danymi - bo na koncie
    > firmowym takie przelewy "widma" to kicha?

    w Multi jest to samo, kasa przyszła (z zewn.) i brak szczegółowych
    danych ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS