  • 1. Data: 2010-11-29 14:44:14
    Temat: Mbank dał ciała
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    - W mBanku doszło dziś do pomyłki w przelewach. Każdy otrzymał przelewy
    z innym tytułem z widocznymi danymi nadawcy i odbiorcy. Nasza firma
    otrzymała ponad setkę takich przelewów, jedynie kwota się zgadza, możemy
    odczytać nadawcę w tytule, np. numer aukcji allegro i odbiorcę.
    Ewidentny wyciek danych - napisał na serwis Cynk! użytkownik Onetu Piotr.

    Problem z mBankiem potwierdziło kilku innych klientów tej instytucji.

    http://biznes.onet.pl/wyciek-danych-w-mbanku,18543,4
    002876,1,news-detal

  • 2. Data: 2010-11-29 14:51:22
    Temat: Re: Mbank dał ciała
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-29 15:44, Jan Strybyszewski pisze:
> [...]
    > Ewidentny wyciek danych - napisał na serwis Cynk! użytkownik Onetu Piotr.
    >
    > Problem z mBankiem potwierdziło kilku innych klientów tej instytucji.

    Dlatego "czas sie zwijac" :D

  • 3. Data: 2010-11-29 14:54:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-29 15:51, spammtrapp pisze:

    > Dlatego "czas sie zwijac" :D

    Kurcze, a do mnie żaden zabłąkany przelew nie chciał dojść...

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-11-29 15:30:07
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    > Kurcze, a do mnie żaden zabłąkany przelew nie chciał dojść...

    Przypuszczam, że otrzymywaliśmy przelewy oczekiwane/celowo do nas nadane, w
    których jedynie kwota była prawidłowa.

    Jeśli nie został do Ciebie nadany żaden przelew, to nie będziesz miał
    żadnych zabłąkanych danych.

    Te "zbłąkne" przelewy to przelew prawidłowo do odbiorców wysłane, z
    "podmienionymi" danymi (wszystkimi poza kwotą).

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

    Żadam ochrony BOR!

  • 5. Data: 2010-11-29 16:17:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-29 16:30, Czesuaw P. pisze:
> [...]
    >
    > Te "zbłąkne" przelewy to przelew prawidłowo do odbiorców wysłane, z
    > "podmienionymi" danymi (wszystkimi poza kwotą).

    To dobrze, dopiero byłby burdel, gdyby masowo zaczęły przychodzić
    ludziom nienależne środki.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-11-29 17:00:49
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

> [...]
    >
    > Te "zbłąkne" przelewy to przelew prawidłowo do odbiorców wysłane, z
    > "podmienionymi" danymi (wszystkimi poza kwotą).

    rewelacja dla tych co maja zwolenieni z kas i korzystaja z allegrowego
    pza :)

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 7. Data: 2010-11-29 17:08:24
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "Kotlet" <K...@n...eu> napisał w wiadomości

    > rewelacja dla tych co maja zwolenieni z kas i korzystaja z allegrowego pza
    > :)

    Blamaż mBanku.

    Paradoksalnie są teraz niejako ofiarą własnej prześmiewności - stali się
    "Bankiem po Wuju", oferującym "Konto po wuju".

    Gratulować ;)

  • 8. Data: 2010-11-29 18:08:20
    Od: Mindek <m...@g...com>

    Nie doszła III sesja przychodząca do mbanku. Przynajmniej do mnie, a
    cholera to był ważny przelew. Kończę współpracę z tym bankiem. Ten
    przelew może mnie sporo kosztować(przepadnie wadium). Szlag by to
    trafił.

  • 9. Data: 2010-11-29 18:41:37
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Kotlet pisze:

    > rewelacja dla tych co maja zwolenieni z kas i korzystaja z allegrowego
    > pza :)

    Ci, co udostępniają pza i tak muszą mieć kasy :)

    a na czas obecny są to puste przelewy, a na czas przyszły zapełnią się
    prawidłowymi danymi (chyba, że ktoś wcześniej wydrukował takie
    potwierdzenia, ale zakładam, że nie jest samobójcą, i sam, z własnej
    woli takiego wydruku nie pokaże w US, a i tak na miesięcznych
    zestawieniach będzie ok.). Tak więc ta wpadka nie dołoży problemów z
    kasami dla allegrowiczów.

    andy_nek

  • 10. Data: 2010-12-03 15:37:49
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Mindek wrote:

    > Nie doszła III sesja przychodząca do mbanku. Przynajmniej do
    > mnie, a cholera to był ważny przelew.

    Chwila, TRZECIEJ sesji przychodzącej w mBanku jeszcze nie było,
    jest dopiero po DWÓCH przychodzących. Podaje za FAQ mbanku:

    "W jakich godzinach odbywają się sesje wychodzące i przychodzące
    w mBanku?"

    "W mBanku transakcje międzybankowe odbywają się w następujących
    godzinach:

    Godziny wysyłki:
    05:55
    9:55