  • 11. Data: 2010-11-30 11:42:44
    Temat: Re: 3D Cecure
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    > bo BZWBK pobiera opłatę za każdą transakcję wykonaną w tej technologii
    > (maksymalnie 5 transakcji miesięcznie jest gratis, pozostałe 20
    > groszy).

    Limit 5 bezpłatnych smsKodów miesięcznie nie dotyczy klientów
    posiadających konto < 30, które mogą założyć osoby poniżej 30-stego
    roku życia. Posiadacze tego konta nie płacą za smsKody. Szczegóły
    można znaleźć na: http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/dla-mlodych/przed
    -30/oplaty-i-prowizje/konto-30-oplaty-i-prowizje.htm

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 12. Data: 2010-11-30 11:45:32
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 30 Lis, 12:42, Zespol_BZWBK <Z...@b...pl> wrote:

    > Limit 5 bezpłatnych smsKodów miesięcznie nie dotyczy klientów
    > posiadających konto < 30, które mogą założyć osoby poniżej 30-stego
    > roku życia. Posiadacze tego konta nie płacą za smsKody.
    To fajnie, ale to nic nie zmienia bo z pozostałych kont (czyli
    większości) ta opłata jest pobierana:P

  • 13. Data: 2010-11-30 11:47:27
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 30 Lis, 09:05, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > zawsze działa, nawet jak tego nie aktywujesz to działa

    najśmieszniejsze jest, że ten limit 5 smsów powoduje, że bank karze
    klientów którzy częściej płacą kartą.
    To chyba jedyny taki przypadek.

  • 14. Data: 2010-11-30 16:47:54
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-29 23:31, Michał Kurowski pisze:

    > Nieprawda - o ile np masz token ;-)

    za drobne 80 zl

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 15. Data: 2010-11-30 16:48:44
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-30 12:42, Zespol_BZWBK pisze:

> [...]
    -30/oplaty-i-prowizje/konto-30-oplaty-i-prowizje.htm

    > Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:

    a plebs majacy konto prestige juz placic musi ?

  • 16. Data: 2010-11-30 16:49:22
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-30 12:47, Krzysiek pisze:

    > najśmieszniejsze jest, że ten limit 5 smsów powoduje, że bank karze
    > klientów którzy częściej płacą kartą.
    > To chyba jedyny taki przypadek.

    a jeszcze lepsze gdy to ma miejsce przy karcie wydajesz i zarabiasz

  • 17. Data: 2010-11-30 19:13:43
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Kotlet pisze:

    > a jeszcze lepsze gdy to ma miejsce przy karcie wydajesz i zarabiasz

    Nie, przy tej karcie to akurat ma sens... :-)

    --
    MiCHA

  • 18. Data: 2010-11-30 19:27:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 23:22:24 +0100, Biedny student napisał(a):

    > Witam .
    > Który bank stosuje technologie 3D Secure dla swoich kart płatniczych?
    > Oczywiście chodzi mi o polski bank.
    > Dzieki za info

    "3D Cecure" to chyba nie posiada żaden polski bank he he.
    Co do 3DS w BZWBK jest to zabezpieczenie, ale nie w 100% skuteczne, bo o
    ile dobrze pamiętam PayPal albo Amazon obciąży taką kartę bez problemu i
    bez używania 3DS - jeżeli się mylę to nich ktoś mnie poprawi.

    Xenocide

  • 19. Data: 2010-11-30 20:12:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-11-29 23:22, Biedny student wrote:
    > Witam .
    > Który bank stosuje technologie 3D Secure dla swoich kart płatniczych?
    > Oczywiście chodzi mi o polski bank.
    > Dzieki za info

    Poza wspomnianym BZ WBK jeszcze BRE Private Banking (jako pierwszy bank
    w Polsce).
    Problemem jest to, ze sie to calkowicie w Polsce nie przyjelo - zarowno
    od storny bankow jak i akceptujacych sklepow. Generalnie po masowym
    wdrozeniu MasterCard Debit troche jeszcze czasu zajmie, az sie to jakos
    upowszechni (jesli w ogole).

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 20. Data: 2010-11-30 21:04:07
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > a plebs majacy konto prestige juz placic musi ?

    Taki to prestiż niestety mamy w BZWBK :(

    Darek