    From: "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 35 pln gartis ???
    Date: Tue, 23 Dec 2008 15:22:55 +0100

    > Ale nie powinna wg ciebie ta operacja dalej widniec w nierozliczonych
    > ? I kasa jakgdyby zostala mi zwrocona na konto.

    Tylko blokada, bo te znikają po 7 dniach (zakupy z fizyczną obecnością
    karty) lub po 14 (np internetowe), o ile wcześniej nie przyjdzie do banku
    rozliczenie. Na rozliczenie mają sporo czasu. Nie chcę wprowadzać w błąd,
    skleroza, ale minimum kilka miesięcy. Teraz ty musisz się martwić by na
    rachunku było pokrycie (karty debetowe) lub by nie przekroczyć limitu
    kredytowego, gdyż na 99,99.... % przyjdzie taki dzień, w którym nastąpi
    rozliczenie bez względu na stan rachunku / limitu kredytowego.