    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 30 listopada - koniec BPH
    Date: Sun, 11 Nov 2007 22:37:50 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 11 Nov 2007 08:02:57 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > Nie bedzie tak zle - ja czekam co zrobi Gemoney - to dopiero okresli
    > czy warto byc w malym BPH, czy nie.

    No to czekam :)

    > Co do bankomatow, to w miedzyczasie otwarlem konto w mBank (bankomatow
    > dostatek) i jestem o krok od decyzji zrezygnowania z karty w BPH ( 2
    > zl miesiecznie) i przejscia na korzystanie wylacznie z bankomatow
    > mBankowych oraz debetu i darmowych przelewow sezama.

    Ta, tylko system mbanku to prehistoria jeśli chodzi o interfejs...
    Korzystanie z niego to męka :( Owszem, jest full online - ale korzysta się
    z niego cholernie niewygodnie. Do tego debilizm przy spłacie karty
    kredytowej - nie da się ustawić spłaty na inny termin, nie da się jej
    spłacić przelewem z innego banku, jset droga (zawsze płatna) i kiepsko
    wykonana (właśnie mnie skasowali 15PLN za wystawienie duplikatu, bo karta
    pękła na pasku magnetycznym po 4 miesiącach używania).

    > Swoja droga, przy takiej cenie srebrnego sezama (10 zl + 2 zl
    > debetowa) to KK Silver przy obecnej sytuacji na rynku kart, powinna
    > byc dodawana w cenie konta.

    To fakt, sezam tani nie jest. Tylko że wszystko inne nie sięga do pięt temuż
    sezamowi jeśli chodzi o wygodę użycia :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"