  • Data: 2007-11-11 16:02:57
    Temat: Re: 30 listopada - koniec BPH
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lis, 15:13, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > No to zobaczymy, bo system pekao to szajs w porównaniu z sezamem...
    > Przejście do "małego BPH" chyba będzie bez sensu, ze względu na praktyczny
    > brak bankomatów.

    Nie bedzie tak zle - ja czekam co zrobi Gemoney - to dopiero okresli
    czy warto byc w malym BPH, czy nie.

    Co do bankomatow, to w miedzyczasie otwarlem konto w mBank (bankomatow
    dostatek) i jestem o krok od decyzji zrezygnowania z karty w BPH ( 2
    zl miesiecznie) i przejscia na korzystanie wylacznie z bankomatow
    mBankowych oraz debetu i darmowych przelewow sezama.
    Przy rezygnacji z KK BPH rezygnacja z debetowej bedzie koniecznoscia -
    do comiesiecznych 2 zl doszlaby kara 3 czy 4 zl za nierobienie zakupow
    debetowa - to juz wole wziasc KK Moneypl i robic 5 transakcji
    miesiecznie.

    Swoja droga, przy takiej cenie srebrnego sezama (10 zl + 2 zl
    debetowa) to KK Silver przy obecnej sytuacji na rynku kart, powinna
    byc dodawana w cenie konta.