  • Data: 2007-11-15 10:43:30
    Temat: Re: 30 listopada - koniec BPH
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lis, 11:22, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Na partyline BPHahaha uzyskałem informację, że moja karta powinna
    > przejść do Banku Pekao SA. Do końca trwania umowy warunki się nie
    > zmienią. Po tym terminie nie wiadomo co będzie....
    > Party line Premium Club twierdzi, że nic nie wie. Informacje mają być
    > rozsyłane do klientów.
    > Zmyłkolinia Pekao SA nieprzekonywująco twierdzi, że ma takich
    > informacji, ale produkty przenoszone będą do Pekao SA, a co dalej z
    > produktami nie wiadomo, bo fuzja jest w trakcie.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nowy-Bank-Pekao-SA-p
    owinien-ruszyc-3-grudnia-1667777.html

    Wkrótce po dokonaniu fuzji prawnej wszyscy klienci przechodzący z BPH
    otrzymają nowe karty debetowe i kredytowe, wystawione przez Pekao SA.
    Wszyscy klienci Pekao SA będą korzystać z całej powiększonej sieci, a
    operacje i usługi będą przebiegały jak dotychczas.