  • 11. Data: 2005-02-21 18:52:09
    Temat: Re: 3 sesja
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Lew <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Jak już bedziesz Miał pełna liste wrzuć ją na grupe !!!
    >
    > Dzieki

    Czy twoja taka aktywnosc wynika ze stopki? Bo tak jakos odnosze wrazenie...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 12. Data: 2005-02-21 20:37:48
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Lew napisał(a):
    > Jak już bedziesz Miał pełna liste wrzuć ją na grupe !!!

    Jeszcze jeden spam i zaczynam forwardować do abuse.

  • 13. Data: 2005-02-22 06:27:34
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > W jaki sposób? :-O

    Nie są księgowane przed 17?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 14. Data: 2005-02-22 09:03:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Maciej Loret napisał(a):

    > Nie są księgowane przed 17?

    Ja dalej nie rozumiem...

  • 15. Data: 2005-02-22 09:19:49
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ja dalej nie rozumiem...

    Czy nie oznacza to, że gdyby przelew, który z obcego banku przyszedł do
    BZWBK przed 17, miałby szansę na zaksięgowanie tego saamego dnia w BZWBK na
    rachunku karty?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 16. Data: 2005-02-22 09:30:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Maciej Loret napisał(a):

    > Czy nie oznacza to, że gdyby przelew, który z obcego banku przyszedł do
    > BZWBK przed 17, miałby szansę na zaksięgowanie tego saamego dnia w BZWBK na
    > rachunku karty?

    Nie wnikając w sprawę ja nie widzę kompletnie żadnej zależności między
    sposobem księgowania wpłat gotówkowych w oddziałach, a sposobem
    księgowania 3 sesji elixir...

  • 17. Data: 2005-02-22 09:52:39
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czy nie oznacza to, że gdyby przelew, który z obcego banku przyszedł do
    > BZWBK przed 17, miałby szansę na zaksięgowanie tego saamego dnia w BZWBK na
    > rachunku karty?

    Nie,
    na jakiej podstawie twierdzisz, że wklepanie przez kasjera
    wpłaty gotówkowej w okienku, do systemu transakcyjnego banku,
    ma cokolwiek wspólnego z księgowaniem elixiru?

  • 18. Data: 2005-02-22 10:00:22
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie,
    > na jakiej podstawie twierdzisz, że wklepanie przez kasjera
    > wpłaty gotówkowej w okienku, do systemu transakcyjnego banku,
    > ma cokolwiek wspólnego z księgowaniem elixiru?

    Po prostu myślałem, że jest jakiś deadline wspólny dla sesji Elixir i
    księgowania ręcznego.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 19. Data: 2005-02-22 11:57:20
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret"
    > Czy nie oznacza to, że gdyby przelew, który z obcego banku przyszedł
    > do
    > BZWBK przed 17, miałby szansę na zaksięgowanie tego saamego dnia
    > w BZWBK na rachunku karty?

    nie rozumiem o czym tu dyskutowac -
    od kilku lat ustawiam zlecenie na splate 100% zadluzenia KK BZWBK na
    date ktora oni na wyciagu opisuja, ze forsa powinna przyjsc przed tym
    dniem
    Rano z Fortisa wychodzi i zawsze tego samego dnia w Centrum Kart BZWBK
    jest ksiegowana, tyle ze widac to chyba dopiero nastepnego dnia
    *** blad ***

  • 20. Data: 2005-02-22 11:59:55
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    blad said the following On 2005-02-22 12:57:
    [...]

    > Rano z Fortisa wychodzi i zawsze tego samego dnia w Centrum Kart BZWBK
    > jest ksiegowana, tyle ze widac to chyba dopiero nastepnego dnia
    Tego samego dnia wieczorem ok 19-20

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl