  • 1. Data: 2005-02-20 20:12:21
    Temat: Lokata i gratyfikacja
    Od: "Big Jack" <b...@n...pl>

    Uruchamiałem ostatnio w jednym z naszych banków konto Inteligo. A że
    środków na koncie trochę miałem pani obsługująca mnie zaproponowała
    założenie lokaty. Zgodziłem się, bo zawsze to troszkę więcej % niż 0,10%
    na rachaunku bieżącym. Zastanowiło mnie jednak zaangażowanie pani w to
    żebym tą lokatę założył. I w związku z tym pytanie: czy pani w banku ma
    jakieś gratyfikacje za to że udało się jej pozyskać jakąś lokatę i czy
    wielkość tej gratyfikacji zależy od wysokości lokaty?
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 2. Data: 2005-02-20 20:26:50
    Temat: Re: Lokata i gratyfikacja
    Od: RBproof <a...@c...pl>

    Dnia Sun, 20 Feb 2005 21:12:21 +0100, Big Jack napisał(a):

> [...]
    > jakieś gratyfikacje za to że udało się jej pozyskać jakąś lokatę i czy
    > wielkość tej gratyfikacji zależy od wysokości lokaty?

    teraz jest moda w bankach na wykonanie planu sprzedaży - przekroczysz plan
    - może będzie premia

  • 3. Data: 2005-02-20 20:41:53
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Big Jack wrote:
    > Uruchamiałem ostatnio w jednym z naszych banków konto Inteligo.

    Czyli masz konto w Inteligo.

    > Zgodziłem się, bo zawsze to troszkę więcej % niż 0,10%
    > na rachaunku bieżącym.

    Ale skąd ci się wzięła 0,10%?
    Firmowy 1,3000%
    Osobisty 2,0000%
    oprocentowanie efektywne żeby nie było że źle podaję

    --
    Peet
    adres antyspamowy ROT 13

  • 4. Data: 2005-02-20 20:53:53
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Feb 2005 21:12:21 +0100,
    osoba podpisana: Big Jack <b...@n...pl>
    napisała:
    [...]
    > jakieś gratyfikacje za to że udało się jej pozyskać jakąś lokatę i czy
    > wielkość tej gratyfikacji zależy od wysokości lokaty?
    bezpośrednio pewnie nie. Natomiast prawie na pewno jej premia zależy od
    tego ile oddzial sprzedał lokat/rorów/kredytów.

    KJ

    > Big Jack

    Keyboard error press F1 continue

  • 5. Data: 2005-02-20 21:04:22
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > teraz jest moda w bankach na wykonanie planu sprzedaży - przekroczysz plan
    > - może będzie premia

    Jeśli ktoś chce o tym poczytać, to polecam: Zwał, Sławomir Shuty.
    Pani Basia Ci wszystko wyjaśni :-)

    No, dobra: to już ostatni(?) raz, jak polecam lekturę czegoś innego niż wyciągi,
    regulaminy i prawo bankowe :-)

    Jacek

  • 6. Data: 2005-02-20 21:05:55
    Od: "Big Jack" <b...@n...pl>

    W wiadomości: news:cvaslr$r45$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *Peet* napisał(a):

    > Ale skąd ci się wzięła 0,10%?

    Superkonto PKO BP SA. (szkoda że nie super % :/ )
    Big Jack

    --
    //////