  • 21. Data: 2010-05-07 07:48:05
    Temat: Re: 3.2000
    Od: "george" <g...@v...pl>

    ">>
    > ja bym se cofnal w czasie o 90min do momentu w ktorym pierwsze osoby
    > wchodza na poklad. dlaczego piloci wiedzac (bo musieli wiedziec) kogo
    > bede mieli na pokladzie po katastrofie casy nie odmowili wystartowania...

    jaka byłaby podstawa odmowy ?
    george

  • 22. Data: 2010-05-07 09:10:53
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    george pisze:

    > ">>
    >>

    > jaka byłaby podstawa odmowy ?
    > george

    najwyzsza: bezpieczenstwo narodowe.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 23. Data: 2010-05-07 09:22:56
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > najwyzsza: bezpieczenstwo narodowe.

    jakiś przepis prawny ? pilot podejmujący decyzcje o tym co jest a co nie
    jest "bezpieczne" dla narodu ?
    wybacz, ale moze też i sprzątaczka dokona tego wyboru ? Np odmówi sprzątania
    bo "bezpieczenstwo naraodowe"...

    (przejaskrawiam celowo).
    george

  • 24. Data: 2010-05-07 10:54:14
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > jakiś przepis prawny ? pilot podejmujący decyzcje o tym co jest a co nie
    > jest "bezpieczne" dla narodu ?
    > wybacz, ale moze też i sprzątaczka dokona tego wyboru ? Np odmówi
    > sprzątania bo "bezpieczenstwo naraodowe"...

    Jest konkretny przepis: minima samolotu, lotniska, prognoza i aktualne
    warunki. Lądowanie w takich warunkach jest po prostu niedopuszczalne i
    niezgodne z prawem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 25. Data: 2010-05-07 11:00:42
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
> [...]
    >
    > Jest konkretny przepis: minima samolotu, lotniska, prognoza i aktualne
    > warunki. Lądowanie w takich warunkach jest po prostu niedopuszczalne i

    dokładnie, pilot odpowiada za swoją działkę, bezpieczeństwo manewrów,
    startu, lądowania itd i tu jest panem i władcą. Ale decydować czy start w
    "bezpieczną" pogodę z bezpiecznym samolotem jest naruszeniem bezpieczeństaw
    narodowego bo prezydent jest na pokładzie razem z generałami to juz nie
    należy do jego kompetencji. Tylko tyle chciałem powiedzieć na temat odmowy
    startu...

    george

  • 26. Data: 2010-05-07 11:16:10
    Od: k...@p...onet.pl

    zaskocze was tematem

    1) zaskoczenie pelne bo postaran sie nagonic na ...spolke Centrozap....

    wiem ze to nie to forum ale lubie te fale od 48 groszy do 55 groszy i
    zapraszam przed wyrokiem sadowym w najblizszym czasie do zabawy....

    kroovka

    2) druga zabawa to kto pierwszy poda kiedy bedziwe cena na Eko Exporcie 7
    zlotych a kiedy 5 zlotych i ktora cena bedzie pierwsza???

    smieszne- NIE

    kroovka

    Autor: "kroovka" <k...@p...onet.pl>
    Data: 7 maja 2010 13:02:31

  • 27. Data: 2010-05-07 11:16:24
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > bezpieczeństaw narodowego bo prezydent jest na pokładzie razem z
    > generałami to juz nie należy do jego kompetencji. Tylko tyle chciałem

    OIW to nie było przeciwskazań do startu, tylko do lądowania na tym jednym
    lotnisku. Do dyspozycji było kilka innych z lepszymi warunkami oraz zapas
    paliwa.

  • 28. Data: 2010-05-07 11:20:15
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > lotnisku. Do dyspozycji było kilka innych z lepszymi warunkami oraz zapas

    tak jest, dokładnie.

    SławcioD pisze:
    "ja bym se cofnal w czasie o 90min do momentu w ktorym pierwsze osoby
    wchodza na poklad. dlaczego piloci wiedzac (bo musieli wiedziec) kogo
    bede mieli na pokladzie po katastrofie casy nie odmowili wystartowania..."

    i tu sie nie zgadzam..

    george

  • 29. Data: 2010-05-07 17:29:46
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 7 Maj, 12:54, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
> [...]
    > niezgodne z prawem.
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    jasiu

    po prostu

    stul pysk i nie wymądrzaj się

    nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz

    znam ciebie

    nie rób z siebie głupca

    proszę

  • 30. Data: 2010-05-07 22:18:53
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    george pisze:

> [...]
    > bezpieczeństaw narodowego bo prezydent jest na pokładzie razem z
    > generałami to juz nie należy do jego kompetencji. Tylko tyle chciałem

    od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak widzi ze
    na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek casy -
    to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.

    to jego psi obowiazek.

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i czarli?