eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw › 3.2000
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 53

  • 31. Data: 2010-05-07 22:22:37
    Temat: Re: 3.2000
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    george pisze:
    >
    > "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:hs0let$loa$1@news.onet.pl...
    >> george pisze:
    >>>
    >>> ">>
    >>>> ja bym se cofnal w czasie o 90min do momentu w ktorym pierwsze osoby
    >>>> wchodza na poklad. dlaczego piloci wiedzac (bo musieli wiedziec) kogo
    >>>> bede mieli na pokladzie po katastrofie casy nie odmowili
    >>>> wystartowania...
    >>>>
    >>>
    >>> jaka byłaby podstawa odmowy ?
    >>> george
    >>
    >> najwyzsza: bezpieczenstwo narodowe.
    >>
    >
    > jakiś przepis prawny ? pilot podejmujący decyzcje o tym co jest a co nie
    > jest "bezpieczne" dla narodu ?
    > wybacz, ale moze też i sprzątaczka dokona tego wyboru ? Np odmówi
    > sprzątania bo "bezpieczenstwo naraodowe"...
    >
    > (przejaskrawiam celowo).
    > george

    zalecenia po katastrofie casy,

    nie no, bez jaj sprzataczka nie ma wplywu na BN w takim stopniu jak
    pilot czy kierowca wiazacy najwyzszych ranga przedstawicieli wojska
    polskiego... no chyba ze jej ktos kaze sprzatnac prezydenta;)

    pozdrawiam
    SlawcioD


  • 32. Data: 2010-05-08 01:33:13
    Temat: Re: 3.2000
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4be3f771$0$2583$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
    > news:4be3f6b8$0$19175$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    >> news:4be3f2dc$0$19168$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> dokładnie, pilot odpowiada za swoją działkę, bezpieczeństwo manewrów,
    >>> startu, lądowania itd i tu jest panem i władcą. Ale decydować czy start
    >>> w "bezpieczną" pogodę z bezpiecznym samolotem jest naruszeniem
    >>> bezpieczeństaw narodowego bo prezydent jest na pokładzie razem z
    >>> generałami to juz nie należy do jego kompetencji. Tylko tyle chciałem
    >>> powiedzieć na temat odmowy startu...
    >>
    >> OIW to nie było przeciwskazań do startu, tylko do lądowania na tym jednym
    >> lotnisku. Do dyspozycji było kilka innych z lepszymi warunkami oraz zapas
    >> paliwa.
    >>
    >
    > tak jest, dokładnie.
    >
    > SławcioD pisze:
    > "ja bym se cofnal w czasie o 90min do momentu w ktorym pierwsze osoby
    > wchodza na poklad. dlaczego piloci wiedzac (bo musieli wiedziec) kogo
    > bede mieli na pokladzie po katastrofie casy nie odmowili wystartowania..."
    >
    > i tu sie nie zgadzam..
    >
    > george

    sławcio to debil, a ty widocznie też jak się z nim zgadzasz.


  • 33. Data: 2010-05-08 01:33:54
    Temat: Re: 3.2000
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hs23kc$q05$1@news.onet.pl...
    > george pisze:
    >>
    >> "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
    >> news:4be3f187$0$19183$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    >>> news:4be3dbf3$0$17106$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>> jakiś przepis prawny ? pilot podejmujący decyzcje o tym co jest a co
    >>>> nie jest "bezpieczne" dla narodu ?
    >>>> wybacz, ale moze też i sprzątaczka dokona tego wyboru ? Np odmówi
    >>>> sprzątania bo "bezpieczenstwo naraodowe"...
    >>>
    >>> Jest konkretny przepis: minima samolotu, lotniska, prognoza i aktualne
    >>> warunki. Lądowanie w takich warunkach jest po prostu niedopuszczalne i
    >>> niezgodne z prawem.
    >>>
    >>
    >> dokładnie, pilot odpowiada za swoją działkę, bezpieczeństwo manewrów,
    >> startu, lądowania itd i tu jest panem i władcą. Ale decydować czy start
    >> w "bezpieczną" pogodę z bezpiecznym samolotem jest naruszeniem
    >> bezpieczeństaw narodowego bo prezydent jest na pokładzie razem z
    >> generałami to juz nie należy do jego kompetencji. Tylko tyle chciałem
    >> powiedzieć na temat odmowy startu...
    >>
    >> george
    > od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak widzi ze
    > na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek casy -
    > to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.
    >
    > to jego psi obowiazek.
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD
    >
    > ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i czarli?

    to co zawsze - że jesteś debilem


  • 34. Data: 2010-05-08 01:40:59
    Temat: Re: 3.2000
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "maniana" <g...@c...es> napisał w wiadomości
    news:hs2f4r$cjl$2@news.onet.pl...
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > news:4be3f771$0$2583$65785112@news.neostrada.pl...
    >>
    >> "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
    >> news:4be3f6b8$0$19175$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    >>> news:4be3f2dc$0$19168$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>> dokładnie, pilot odpowiada za swoją działkę, bezpieczeństwo manewrów,
    >>>> startu, lądowania itd i tu jest panem i władcą. Ale decydować czy start
    >>>> w "bezpieczną" pogodę z bezpiecznym samolotem jest naruszeniem
    >>>> bezpieczeństaw narodowego bo prezydent jest na pokładzie razem z
    >>>> generałami to juz nie należy do jego kompetencji. Tylko tyle chciałem
    >>>> powiedzieć na temat odmowy startu...
    >>>
    >>> OIW to nie było przeciwskazań do startu, tylko do lądowania na tym
    >>> jednym lotnisku. Do dyspozycji było kilka innych z lepszymi warunkami
    >>> oraz zapas paliwa.
    >>>
    >>
    >> tak jest, dokładnie.
    >>
    >> SławcioD pisze:
    >> "ja bym se cofnal w czasie o 90min do momentu w ktorym pierwsze osoby
    >> wchodza na poklad. dlaczego piloci wiedzac (bo musieli wiedziec) kogo
    >> bede mieli na pokladzie po katastrofie casy nie odmowili
    >> wystartowania..."
    >>
    >> i tu sie nie zgadzam..
    >>
    >> george
    >
    > sławcio to debil, a ty widocznie też jak się z nim zgadzasz.

    przepraszam George za to pomówienie, źle przeczytałem


  • 35. Data: 2010-05-08 08:04:26
    Temat: Re: 3.2000
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hs23kc$q05$1@news.onet.pl...
    > od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak widzi ze
    > na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek casy -
    > to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.

    W momencie wejścia na pokład nie były naruszone zasady bezpieczeństwa.
    Dopiero pod koniec trasy złamali zasady.

    >
    > to jego psi obowiazek.
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD
    >
    > ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i czarli?

    Ja na to, że gadasz bez sensu i nie rozumiesz o co chodzi.


    --
    Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/



  • 36. Data: 2010-05-08 08:54:18
    Temat: Re: 3.2000
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:hs23kc$q05$1@news.onet.pl...
    >> od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak widzi ze
    >> na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek casy -
    >> to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.
    >
    > W momencie wejścia na pokład nie były naruszone zasady bezpieczeństwa.
    > Dopiero pod koniec trasy złamali zasady.

    a gdyby samolot rozpieprzyl sie przy starcie to w ktorym momencie
    doszloby do zlamania zasad bezpieczenstwa?

    >
    >>
    >> to jego psi obowiazek.
    >>
    >> pozdrawiam
    >> SlawcioD
    >>
    >> ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i czarli?
    >
    > Ja na to, że gadasz bez sensu i nie rozumiesz o co chodzi.
    >
    >
    widocznie mnie nie rozumiesz.

    po katastrofie casy weszlo zalecenie aby nie wozic jednym samolotem
    wiecej niz ilus tam generalow. wiec samo ich wejscie na poklad zlamalo
    to zalecenie.

    pozdrawiam
    SlawcioD


  • 37. Data: 2010-05-08 10:16:58
    Temat: Re: 3.2000
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 06-05-2010 o 21:42:12 Charlie delta <c...@g...com>
    napisał(a):

    > zrobione

    gratulacje, choć to raczej szczescie
    Kurs doszedł do 3,30 zreszta


    > zobaczymy panie i panowie 4.55000 - 4.65000 na jewro\PLN

    Jan akurat ma racje , daj jakis timing.

    i co zobaczymy na usd ?
    bez zmian ?
    to by było ciekawe, nagły sentyment do euro bez powrotu do PLN.
    No i skad ten poziom ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.


  • 38. Data: 2010-05-08 10:30:33
    Temat: Re: 3.2000
    Od: "george" <g...@v...pl>


    "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hs38rq$3eb$1@news.onet.pl...
    > Jan Werbiński pisze:
    >> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> news:hs23kc$q05$1@news.onet.pl...
    >>> od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak widzi ze
    >>> na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek casy -
    >>> to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.
    >>
    >> W momencie wejścia na pokład nie były naruszone zasady bezpieczeństwa.
    >> Dopiero pod koniec trasy złamali zasady.
    >
    > a gdyby samolot rozpieprzyl sie przy starcie to w ktorym momencie
    > doszloby do zlamania zasad bezpieczenstwa?
    >
    >>
    >>>
    >>> to jego psi obowiazek.
    >>>
    >>> pozdrawiam
    >>> SlawcioD
    >>>
    >>> ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i czarli?
    >>
    >> Ja na to, że gadasz bez sensu i nie rozumiesz o co chodzi.
    >>
    >>
    > widocznie mnie nie rozumiesz.
    >
    > po katastrofie casy weszlo zalecenie aby nie wozic jednym samolotem
    > wiecej niz ilus tam generalow. wiec samo ich wejscie na poklad zlamalo
    > to zalecenie.
    >

    zwykła nieprawda.
    ustalono zakaz przewożenia dowódcy sił powietrznych i jego zastepcy w jednym
    samolocie.
    moze najpierw sprawdź zanim zaczniesz coś ściemniać.

    george


  • 39. Data: 2010-05-08 11:39:09
    Temat: Re: 3.2000
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    george pisze:
    >
    > "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:hs38rq$3eb$1@news.onet.pl...
    >> Jan Werbiński pisze:
    >>> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>> news:hs23kc$q05$1@news.onet.pl...
    >>>> od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak widzi ze
    >>>> na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek casy -
    >>>> to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.
    >>>
    >>> W momencie wejścia na pokład nie były naruszone zasady bezpieczeństwa.
    >>> Dopiero pod koniec trasy złamali zasady.
    >>
    >> a gdyby samolot rozpieprzyl sie przy starcie to w ktorym momencie
    >> doszloby do zlamania zasad bezpieczenstwa?
    >>
    >>>
    >>>>
    >>>> to jego psi obowiazek.
    >>>>
    >>>> pozdrawiam
    >>>> SlawcioD
    >>>>
    >>>> ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i czarli?
    >>>
    >>> Ja na to, że gadasz bez sensu i nie rozumiesz o co chodzi.
    >>>
    >>>
    >> widocznie mnie nie rozumiesz.
    >>
    >> po katastrofie casy weszlo zalecenie aby nie wozic jednym samolotem
    >> wiecej niz ilus tam generalow. wiec samo ich wejscie na poklad zlamalo
    >> to zalecenie.
    >>
    >
    > zwykła nieprawda.
    > ustalono zakaz przewożenia dowódcy sił powietrznych i jego zastepcy w
    > jednym samolocie.
    > moze najpierw sprawdź zanim zaczniesz coś ściemniać.
    >
    > george
    >
    dobra, fucktycznie nie sprawdzilem tego... mimowszystko dalej uwazam ze
    wsadzenie tylu waznych dla Polski osob do jednego samolotu to glupota
    (najdelikatniej to ujmujac)...

    pozdrawiam
    SlawcioD


  • 40. Data: 2010-05-08 12:16:30
    Temat: Re: 3.2000
    Od: "george" <g...@v...pl>


    "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hs3igt$q2r$1@news.onet.pl...
    > george pisze:
    >>
    >> "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    >> news:hs38rq$3eb$1@news.onet.pl...
    >>> Jan Werbiński pisze:
    >>>> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>> news:hs23kc$q05$1@news.onet.pl...
    >>>>> od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak widzi ze
    >>>>> na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek casy -
    >>>>> to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.
    >>>>
    >>>> W momencie wejścia na pokład nie były naruszone zasady bezpieczeństwa.
    >>>> Dopiero pod koniec trasy złamali zasady.
    >>>
    >>> a gdyby samolot rozpieprzyl sie przy starcie to w ktorym momencie
    >>> doszloby do zlamania zasad bezpieczenstwa?
    >>>
    >>>>
    >>>>>
    >>>>> to jego psi obowiazek.
    >>>>>
    >>>>> pozdrawiam
    >>>>> SlawcioD
    >>>>>
    >>>>> ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i czarli?
    >>>>
    >>>> Ja na to, że gadasz bez sensu i nie rozumiesz o co chodzi.
    >>>>
    >>>>
    >>> widocznie mnie nie rozumiesz.
    >>>
    >>> po katastrofie casy weszlo zalecenie aby nie wozic jednym samolotem
    >>> wiecej niz ilus tam generalow. wiec samo ich wejscie na poklad zlamalo
    >>> to zalecenie.
    >>>
    >>
    >> zwykła nieprawda.
    >> ustalono zakaz przewożenia dowódcy sił powietrznych i jego zastepcy w
    >> jednym samolocie.
    >> moze najpierw sprawdź zanim zaczniesz coś ściemniać.
    >>
    >> george
    >>
    > dobra, fucktycznie nie sprawdzilem tego... mimowszystko dalej uwazam ze
    > wsadzenie tylu waznych dla Polski osob do jednego samolotu to glupota
    > (najdelikatniej to ujmujac)...
    >

    tu sie zgadzam z Tobą zgadzam, głupota.totalna.
    jednak nie pilot to powinien rozstrzygać :).
    moze zwrócić komus uwage... że jesteście debilami że lecicie ze mną wszyscy
    tym samym samolotem, ale gdy odmówi startu gdy wszystko gra, narazi sie
    tylko na konsekwencje służbowe a drugi przyjdzie za niego i poleci.

    george

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 . 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1