  • 1. Data: 2010-05-06 20:34:24
    Temat: MERVAL mamy jutro na otwarciu ?
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    nie zastanawiałbym się

    LONG< LONG>LONG po 2280

  • 2. Data: 2010-05-06 20:36:43
    Temat: Re: MERVAL mamy jutro na otwarciu ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    news:0935b49f-2bd6-440d-b3b0-8eabea99f893@e35g2000yq
    m.googlegroups.com...
    nie zastanawiałbym się

    LONG< LONG>LONG po 2280

    stawiałbym na 2320 ale i merwal moze sie trafić.

    george

  • 3. Data: 2010-05-06 20:46:10
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    long od 2280 i long na eur/pln (do 4.55) ?

  • 4. Data: 2010-05-06 20:56:39
    Od: v...@o...pl

    > nie zastanawiałbym się
    >
    > LONG< LONG>LONG po 2280

    ja bym uważał z tym longiem... w usa bardzo brzydko połamali średnie... poza
    tym jutro są payrollsy i przed danymi nikt poważny nie będzie się wychylał...
    przy takim łamaniu to nie ma żartów, lepiej przed orkiestrę nie wybiegac...

  • 5. Data: 2010-05-06 21:02:36
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 6 Maj, 22:56, v...@o...pl wrote:

> [...]
    > przy takim łamaniu to nie ma żartów, lepiej przed orkiestrę nie wybiegac...

    najwazniejsze jest to że do 8 można spokojnie spać

    dolne wąsy są bezpieczne zawsze to jakaś wskazówka

  • 6. Data: 2010-05-08 12:50:55
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 6 Maj, 22:34, Charlie delta <c...@g...com> wrote:
    > nie zastanawiałbym się
    >
    > LONG< LONG>LONG po 2280

    dobrze ja zgodnie z planem otrzymałem od rynku 50 punków od sztuki

    kto mnie posłuchał ma profit

    pozdrawiam

    w pn podobnie

    uczynię