  • 1. Data: 2009-02-28 09:09:44
    Temat: 20x Pocztowy
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Tylko dla informacji. 26.02 po przeczytaniu informacji o zmianach
    dotyczacych Killera zlozylem dodatkowe wnioski na lokaty po 1000 pln. 27.02
    poszla kasa, a dzis otrzymalem potwierdzenie zalozenia lokat, niestety juz
    wg. nizszej stopy, ale jednak po 1000 pln.... czyli bez belki :).

    MK

  • 2. Data: 2009-02-28 10:34:03
    Temat: Re: 20x Pocztowy
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MK wrote:

> [...]
    > 27.02 poszla kasa, a dzis otrzymalem potwierdzenie zalozenia lokat,
    > niestety juz wg. nizszej stopy, ale jednak po 1000 pln.... czyli bez belki

    Nie lepiej bylo w Eurobanku zalozyc ?

    --
    in

  • 3. Data: 2009-02-28 10:47:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "sorden" <s...@w...pl> wrote in message

    > Nie lepiej bylo w Eurobanku zalozyc ?

    A po co mi dodatkowe konto? W Pocztowym jest fajne to, ze nic nie musze
    robic poza kilkoma kliknieciami. Prostota i komfort :).

    MK

  • 4. Data: 2009-02-28 14:37:40
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    > A po co mi dodatkowe konto? W Pocztowym jest fajne to, ze nic nie musze
    > robic poza kilkoma kliknieciami. Prostota i komfort :).

    Jasne ... ja swoje 20 tys wrzucilem na 2 miesiace do Noble Banku przez
    OpenFinanca na 8%
    20 kilka klikniec mniej a za 2 miesiace i tak wyjme wiecej niz Ty z
    tych 20 tu lokat bezbelkowych
    To jest prosto i komfortowo

  • 5. Data: 2009-02-28 18:05:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin K." <k...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    > OpenFinanca na 8%
    > 20 kilka klikniec mniej a za 2 miesiace i tak wyjme wiecej niz Ty z

    Jakby policzyc i zalozyc, ze utrzyma sie 7% to chyba nie bedziesz wcale mial
    wiecej, ale to nie ma znaczenia... sa osoby, ktorym odpowiada zamrozenie
    kasy na 2 m-ce i takie, ktore wola miec do niej latwiejszy dostep.

    MK

  • 6. Data: 2009-02-28 18:39:46
    Od: Wiktor <...@...pl>

    Marcin K. pisze:

    > Jasne ... ja swoje 20 tys wrzucilem na 2 miesiace do Noble Banku przez
    > OpenFinanca na 8%

    też chciałem tam założyć lokatę, ale gdy doszedłem do momentu wyrażenia
    zgody na przetwarzanie danych ujrzałem:

    "Wyrażam zgodę/y na przetwarzanie moich danych osobowych przez Open
    Finance S.A. z siedzibą w Warszawie, w tym na udostępnianiu moich
    danych osobowych jednostkom powiązanym z Open Finance S.A. w
    rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 września 1994 roku o
    rachunkowości (tj. Dz.U. z 2002 roku, Nr 76, poz. 694 ze zm.) (dalej
    zwane Jednostki Powiązane) dla realizacji umowy, której jestem stroną,
    jak i gdy jest to niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem
    niniejszej umowy oraz dla celów marketingowych, w tym we wszystkich
    innych celach określonych w przepisie art. 23 ust. 1 pkt 2 i 5 ustawy
    z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002
    roku, Nr 101, poz. 926) oraz upoważniam Open Finance S.A. do
    przekazywania moich danych osobowych oraz informacji objętych
    tajemnicą bankową następującym podmiotom: Noble Bank S.A., Noble Funds
    S.A., Panorama Finansów S.A.
    Oświadczam, że powyższe dane przekazuję Open Finance S.A. z siedzibą w
    Warszawie dobrowolnie oraz że zostałem/am poinformowany/a, iż:
    administratorem moich danych osobowych jest Open Finance S.A. z
    siedzibą w Warszawie, przysługuje mi prawo dostępu do treści moich
    danych osobowych oraz prawo ich poprawiania, dane osobowe są
    udostępniane dobrowolnie."

    najbardziej nie spodobały mi się:
    1. niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem
    niniejszej umowy oraz dla celów marketingowych
    2. przekazywania moich danych osobowych oraz informacji objętych
    tajemnicą bankową następującym podmiotom: Noble Bank S.A., Noble Funds
    S.A., Panorama Finansów S.A.

    z punktu 1 wynika, że musisz się zgodzić na przekazywanie dla celów
    marketingowych
    z punktu 2 wynika, że swoje najcenniejsze dane przekazujesz jakiejś
    firmie Panorama Finansów

    Zrezygnowałem i założyłem w Meritum na 3m i oprocentowanie 7,5%

    --
    Wiktor