  • Data: 2019-11-04 01:50:03
    Temat: Re: 200 zł za polecenie firmy w Revolucie
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-03 o 12:19, Robert Sierant pisze:
    > jak w temacie, ktoś z grupy ma DG i chciałby skorzystać?
    > możemy się wymienić linkami ;-)

    Właśnie sprawdzałem na szybko cennik - dla DG FREE nic ciekawego nie ma
    - przelew międzynarodowy 15 zeta, wymiana waluty 0,4% - limity 0
    - bankomaty - nie znalazłem info więc pewnie też nic darmo
    Drugi poziom to już koszt 125 zl/mc
    Tak więc póki co indywidualne konto za free jest znacznie atrakcyjniejsze ;)

    Dają 200 zeta bo pewnie ciężko będzie "ustrzelić jelonka" ;)

    Pozdro