    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 200 tysięcy dofinansowania do kredytu mieszkaniowego
    Date: Thu, 26 Feb 2009 14:49:40 +0100

    "Tomasz Nowicki" 1...@4...net

    >> http://adserver.o2.pl/rdr/162626/

    > Link nie działa

    Gdy pisałem, nie miałem dobrej (posty mogłem słać i odbierać, ale stron
    wyświetlać nie mogłem) łączności z netem, więc zaczekałem z wysłaniem
    do czasu, aż mogłem sprawdzić ów link. I działał. Po wysłaniu postu
    sprawdziłem to jeszcze kilkakrotnie. :)

    I teraz, przed chwilą -- też działał. :)

    > Pracowici nie mają na to czasu...

    No właśnie. :) Może by podzielić społeczeństwo na pracujących i mnożących się. :)

    > A poszła gdzieś sobie w ogóle?

    Tak. Została obrażona i wygnana!!!
    (tak przynajmniej niektórzy twierdzą)

    > No - najlepiej w OPZZ

    A dlaczego nie w PO czy w PiS? :)

    > Troszkę pomożemy w tym Chińczykom tylko, wielkie mecyje...

    Hamerykańce, aby nie było powtórki z [japońskiej] rozrywki, muszą zatroszczyć się o
    Chińczyków.
    My tymczasem możemy zapłacić za farbę drukarską. ;)

    > Pod warunkiem, że się zapisali do SB.

    Księża o tym warunku mi nie wspominali. :)
    Czyżby kłamali? Byli jedną z nielicznych grup w Polsce,
    której wolno było jeździć poza ,,obóz'' socjalistyczny.

    > Za komuny? Pierwsze słyszę...

    Tak pierwsze, jak z jeżdżeniem? :)
    (czy tak jak z niedziałaniem linku?)

    > Eee, chyba "delikatnie" przesadzasz

    W które miejsce i jakie rośliny? :)

    Znasz bardziej wpływowe organizacje w Polsce? :)
    Albo bogatsze? :)

    > Pewnie, że mają - harowały całe życie, przeżyły wojnę, komunę i jeszcze
    > potem, zamiast odpocząć, to swoim wnuczkom dupy wycierały i stały w
    > kolejkach po szyneczkę. A potem taki jeden z drugim sobie babcią mordę
    > wyciera...

    A mnie mówią, że nie mają. :) Kłamią? :) Jak księżą z wyjazdami? :)
    Czy jak Ty z linkiem? :)

    > (ciach bełkotliwe brednie rodem z "NIE" - pacjent Emanuel nie zażył
    > porannej dawki leków i mu się pogorszyło)

    Komuno wróć? :) Eneuel jest duchem. Duchowych leków? :)
    (ponoć takim lekiem jest komunia święta i inne sakramenty)
    W komunie zamykano w wariatkowie niepokornych. Teraz chcą tak
    czynić obrońcy jedynie słusznej wiary? :)
    A może jesteś zakamuflowanym komuchem, który chce zdyskredytować Kościół? :)

    A może po prostu nie wyobrażasz sobie życia bez psychotropów, bo je zażywasz
    tak, jak ja piję herbatę? :)

    Jedynym lekiem, jaki często (raz na miesiąc?) biorę, jest aspiryna. :)

    > O, księdza pytałeś, czy możesz iść do pracy? Czy też chciałeś się załapać
    > przy kościele i pogonił jak łachudrę?

    Biskupi :) łaskawie wpłynęli :) na wspomnianego łachudrę, z którym współpracują.
    Reszty dokonał ów łachudra, zbyt silny w tym mieście, aby go ignorować. :)

    > No, nie dziwię się - ksiądz jest m. in. od udzielania dobrych rad, a nie ma
    > lepszej, niż "nie zadawaj się z moczymordą"

    Więc dlaczego dziewczynom radzono zadawanie się z moczymordami, zamiast ze mną, skoro
    jestem abstynentem? :)

    > W głowie ci się ścięgno jakieś zerwało? Czy zbyt nieoględnie oddawałeś się
    > grzechowi Onana, biedaku i straciłeś zdolność wyciągania łapy po datki?

    Pisałem już -- nigdy z żadnych datków nie żyłem. :)
    A ścięgno zerwane zostało w II palcu prawej ręki. :)

    > A psychiatra nie pytał?

    Nie wiem, o którego pytasz. :)

    Królewnie. :)
    :)

    > Ty z Kaziem Marcinkiewiczem pogadaj - znajdzesz wspólne klimaty. A przy
    > okazji nie będzie offtopicznie, bo to tęgi bankier jest...

    Nie znam go. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'