  • 1. Data: 2011-06-03 06:08:07
    Temat: 2 zl za karte debetowa w mBanku
    Od: gregor <c...@g...pl>

    Witam

    Jest jakis inny bank podobny do mBanku, gdzie nie trzeba za nic placic ?
    Nie mam zamiaru placic za karte dla zadnego z bankow

    dzieki
    gregor

  • 2. Data: 2011-06-03 06:10:45
    Temat: Re: 2 zl za karte debetowa w mBanku
    Od: "SOWA" <S...@p...pl>

    > Jest jakis inny bank podobny do mBanku, gdzie nie trzeba za nic placic ?

    chyba nie trzeba. na mforum mowio ze bank odwoła odpłate jeszcze w przyszłym
    tygodniu

  • 3. Data: 2011-06-03 07:03:03
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-06-03 08:10, SOWA pisze:

    > chyba nie trzeba. na mforum mowio ze bank odwo?a odp?ate jeszcze w przysz?ym
    > tygodniu

    no mam nadzieje bo cala idea mBanku legnie w gruzach

    gregor

  • 4. Data: 2011-06-03 07:23:26
    Od: Global <b...@b...brak>

    > chyba nie trzeba. na mforum mowio ze bank odwo?a odp?ate jeszcze w przysz?ym
    > tygodniu

    Można prosić o link do tej wiadomości bo szukam i nie widzę. Jest to dla
    mnie ważne gdyż chciałem dziś zamknąć konto w mBanku.

  • 5. Data: 2011-06-03 08:00:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Global napisał(a) :

    > Można prosić o link do tej wiadomości bo szukam i nie widzę. Jest to dla
    > mnie ważne gdyż chciałem dziś zamknąć konto w mBanku.

    Prosić możesz. Ale nie dostaniesz. Sowa to kolejne wcielenie
    trola-analfabety, nazywającego się samemu Kolina.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2011-06-03 09:07:46
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-03 08:08, gregor pisze:
    > Witam
    >
    > Jest jakis inny bank podobny do mBanku, gdzie nie trzeba za nic placic ?
    > Nie mam zamiaru placic za karte dla zadnego z bankow

    getinonline

  • 7. Data: 2011-06-06 16:43:03
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "gregor" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jest jakis inny bank podobny do mBanku, gdzie nie trzeba za nic placic ?
    > Nie mam zamiaru placic za karte dla zadnego z bankow

    Czas promocji się kończy. Bank nie jest organizacją charytatywną.
    Część darmowych banków już nieistnieje, z litości wchłonięta przez inne.
    Już nie ma gdzie się przenosić. Wszędzie mają jakieś wymagania, by zwolnić z
    opłat.
    Jeszcze trochę i oba wymawiane pko przestaną odstawać drożyzną od reszty.

  • 8. Data: 2011-06-06 18:02:54
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 6 Jun 2011 18:43:03 +0200, !sp wrote:
    > Jeszcze trochę i oba wymawiane pko przestaną odstawać drożyzną od reszty.

    Ludzie tyle nie zyja ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns