    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 31 Dec 2019 03:53:38 -0800 (PST)
    Subject: Re: 150 PLN w promocji BNP Paribas
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 31 grudnia 2019 10:49:59 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

    > Nie musiałem, zakładane przez net. Ale doświadczenie mi podpowiada, że
    > zamykać należy w oddziale. Daleko nie mam.

    Nie tylko doświadczenie, ja mam to od nich na piśmie.
    Ew. można próbować listem poleconym (ale nie pamiętam już, czy przypadkiem podpisu
    notarialnie poświadczonego nie wymagają).

    Zakładałeś przez net z kurierem?
    I jak wrażenia?
    Może to mój rejon ma jakiś obibok - albo już kończył robotę w DHL (chyba że po prostu
    DHL tak ma) - w każdym razie z żoną musieliśmy pójść odbierać do jakiejś dziury pod
    lotniskiem. Choć nie wiadomo, co gorsze - to czy kurier-ukrainiec z umową z innego
    banku, który nie wiedział, co znaczy "luty"...
    Ja na szczęście zakładałem u pani Agnieszki w "punkcie" w tzw. "galerii handlowej" -
    co prawda debetówki nie dostałem od ręki - a kredytówkę dostałem (śmieszna była, bo
    przez to wydawanie od ręki była płaska - pani drukowała imię i nazwisko na takiej
    śmiesznej drukarce - choć w takim citi żona dostała debetówkę od ręki i jest wypukła
    - i to jeszcze pozłocili jej te wypukłe literki i cyferki - a moja, która przyszła
    pocztą, ma tylko posrebrzone) - ale i tak było z tym mniej kłopotu (choć samą genezą
    zakładania w "punkcie" było to, że mając KK nie mogłem założyć konta przez internet -
    niby powinno być łatwiej, jak np. w citku, ale nie - we francuzie byłoby za łatwo,
    więc okazało się to w ogóle niemożliwe).

    I tylko 150zł premii? Czy to ostatnia transza?

    Mi trochę żal, bo trzymam tam konta ze starej oferty dla darmowych debetówek -
    idealne do zwrotów (księgują już rano następnego dnia), szczególnie z kredytówek -
    ale oni to tak po 400 nawet dawali ostatnio, myśmy dostali po 250 (hmm, ciekawe, że
    było to w styczniu-marcu tego - jeszcze, czyli 2019 - roku - myślałem, że dawniej) -
    ale konto było na lepszych warunkach.
    Inna sprawa, czy te lepsze warunki są lepsze od wisienek - tym bardziej, że OIDP w
    bnp są tylko roczne karencje...

    Więc zamykania kont w bnp jeszcze nie testowałem, jedynie KK - też można tylko w
    oddziale i chyba unieszczęśliwiłem tym jedną panią - ale nie była szczególnie ładna
    (na ładną musieliśmy oczywiście trafić wtedy, kiedy poszedłem tam z żoną zakładać
    konto wspólne, brrr), więc nie żałuję.