  • 11. Data: 2015-07-18 14:33:01
    Temat: Re: 100zł za otwarcie konta w inteligo
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    z...@g...com napisał(a) :
    > Wraca promocja Inteligo. Tym razem 100 zł premii za otwarcie konta. Wystarczy być
    nowym klientem, złożyć wniosek oraz używać karty debetowej, by w łatwy sposób zgarnąć
    premię. Konto jest darmowe, można je zamknąć po zdobyciu premii lub korzystać dalej,
    jeśli spodoba się Wam ten rachunek. Więcej na: inteligo.wordpress.com/

    Uwaga na tę stronę. Próbuje zainstalować trojana.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 12. Data: 2015-07-18 21:30:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-07-17 17:54, z...@g...com wrote:
> [...]
    jeśli spodoba się Wam ten rachunek. Więcej na: inteligo.wordpress.com/

    Nie wiedziałem, że Inteligo korzysta z domeny Wordpress ;)