  • 1. Data: 2013-03-30 20:21:16
    Temat: 100zł za otwarcie konta w inteligo
    Od: MS <w...@g...com>

    Zapraszam do skorzystania z promocji inteligo, a dokładniej programu
    lojalnościowego inteligo. Za założenie pierwszego konta w inteligo-
    100zł w kuponach do empiku (chętnie wymienię je na 100zł w pln).
    Warunki:
    1. Założenie pierwszego konta Inteligo z mojego polecenia. (tj. przy
    zakładaniu podajesz polecającego tzn mnie:))
    2. W ciągu 30 dni od podpisania umowy wydać min. 300zł nowo wydaną kartą
    debetową.
    3. Odebrać kupony do empiku za 100zł bądź napisać do mnie to wymienię je
    na kasę.

    Więcej szczegółowy proszę o kontakt w...@g...com

  • 2. Data: 2013-04-02 10:56:04
    Temat: Re: 100zł za otwarcie konta w inteligo
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    MS wrote:
    > Zapraszam do skorzystania z promocji inteligo, a dokładniej programu
    > lojalnościowego inteligo. Za założenie pierwszego konta w inteligo-
    > 100zł w kuponach do empiku (chętnie wymienię je na 100zł w pln).

    sredni ten program abstrachujac od twojego spamu

    w mailu zachecajacym mnie do polecania napisali "bon 100zl" a w regulaminie
    pisza juz o 2 bonach po 50zl a zakupy wg regulaminu drogiego empiku. W tym
    regulaminie: 1 bon - 1 zamowienie, koszty przesylki platne osobno.

    A wiec lipka, 50zl na sensowne rzeczy nie starczy, kupony nie lacza sie. Na
    pocieszenie darmowa dostawa do salonu empik. Ale jak ktos mieszka w mniejszym
    miescie... srednie to to.

  • 3. Data: 2013-04-02 13:51:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "forestdumb" 515a9d1d$0$1257$6...@n...neostrada.pl

    > sredni ten program abstrachujac od twojego spamu

    Akurat spamem to jego postu nijak nazwać nie można.

    "MS" kj7dv8$96g$...@n...dialog.net.pl

    > 100zł w kuponach do empiku (chętnie wymienię je na 100zł w pln).

    W czym zatem tkwi problem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-04-02 17:00:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A wiec lipka, 50zl na sensowne rzeczy nie starczy, kupony nie lacza sie.
    > Na pocieszenie darmowa dostawa do salonu empik. Ale jak ktos mieszka w
    > mniejszym miescie... srednie to to.

    średnia to oferta, ale jak ktoś lubi tak łapać kasę to można założyć
    konto w GO/OO i dostać za to 50 zł w monecie (przelew na konto) a nie
    jakieś tam bony do wykorzystania gdzieś tam ;-)

    nie trzeba niczego deklarować a konto można po jakimś czasie zamknąć...

    wszystko oczywiście bez wychodzenia z domu, papiery kurier przywiezie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2013-04-04 13:53:10
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 17:00:22 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]
    >

    > nie trzeba niczego deklarować a konto można po jakimś czasie zamknąć...
    >

    > wszystko oczywiście bez wychodzenia z domu, papiery kurier przywiezie

    Co to za oferta? Podaj więcej szczegółów, bo na stronie banku takowej nie ma.

  • 6. Data: 2013-04-04 15:05:33
    Od: Tek <t...@g...com>

    On Thursday, April 4, 2013 1:53:10 PM UTC+2, pws wrote:
    ma.
    www.maminteligo.pl - tam jest opis i regulamin programu, dostać można 100 zł bony do
    empik.com/smyk.com

    też mogę polecać ;) więc jak ktoś chętny to zapraszam do kontaktu:
    tek[malpka]wp.pl

    a jak ktos woli gotówkę to mogę te bony odkupić (od poleconych przez siebie
    oczywiście :) )
    Tek

  • 7. Data: 2013-04-11 21:00:55
    Od: pws <p...@g...com>

    Jeżeli ktoś chce założyć konto w Inteligo z mojego polecenia, to podaję mój kod
    poleceń (promocyjny): PDI8708078178
    Wszystkie warunki z mojej strony spełnione. Warunki nowego klienta dostępne są na
    maminteligo.pl. Po ich spełnieniu dostajesz 100 zł w dwóch bonach do Empiku (2×50
    zł). Nie wymieniam bonów na gotówkę!

    A jeśli chcesz z mojego polecenia otworzyć konto w BZ WBK, to pisz na maila:
    pws[małpa]onet.pl
    (700 + 100 zł w gotówce od banku)

  • 8. Data: 2013-04-16 14:10:42
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Hmm, nie wiem czy właśnie dobrowolnie nie wypisałem siebie z tego programu a osobie
    polecającej zablokowałem otrzymanie premii...

    Kilka dni temu przeczytałem dokladnie warunki, zaznaczyłem wszystkie zgody na
    przetwarzanie danych osobowych i otrzymywanie spamu podczas składania wniosku.

    Dzisiaj przyszedł kurier i na umowie "automatycznie" zaznaczyłem, że nie wyrazam
    zgody na otrzymywanie spamu zapominając o warunku promocji "mam inteligo".

    Pomijam kwestie dlaczego przy kurierze po raz kolejny musialem zaznacząc tę zgode.
    Czy możliwe jest kolejna zmiana "zgody na spam" np w systemie transakcyjnym?

  • 9. Data: 2013-04-16 14:56:45
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2013 14:10:42 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
> [...]
    >
    > Czy możliwe jest kolejna zmiana "zgody na spam" np w systemie transakcyjnym?

    Z tego co wiem (a sprawdzałem przed chwilą w systemie), to można to zmienić w
    ustawieniach i danych - zwykłe zaznaczenie ptaszka.

  • 10. Data: 2015-07-17 17:54:01
    Od: z...@g...com

    Wraca promocja Inteligo. Tym razem 100 zł premii za otwarcie konta. Wystarczy być
    nowym klientem, złożyć wniosek oraz używać karty debetowej, by w łatwy sposób zgarnąć
    premię. Konto jest darmowe, można je zamknąć po zdobyciu premii lub korzystać dalej,
    jeśli spodoba się Wam ten rachunek. Więcej na: inteligo.wordpress.com/